Trailere
Fra : Brian Haagh

Dato : 13-07-01 11:34

Hej !

Hvilket program skal man bruge for at gemme en trailer som bliver vist i
Quicktime ????
Jeg har lige set den nye trailer til Spiderman - den ville jeg godt gemme

MVH

Brian Haagh/

Fra : Ole Alm

Dato : 13-07-01 14:05

"Brian Haagh" <haagh@post.cybercity.dk> wrote in message news:9imqvm$2qvl$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> Quicktime ????
> Jeg har lige set den nye trailer til Spiderman - den ville jeg godt gemme

Hvis du bruger denne side, så højreklik på linket til traileren, så kan du gemme den.

http://www.jurassicpunk.com/movies/spiderman.shtml

mvh Ole

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-07-01 14:07

On Fri, 13 Jul 2001 12:33:53 +0200, "Brian Haagh"

Du skal have Pro-versionen

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : Brian Haagh

Dato : 13-07-01 14:11

OK - Jeg takker for hjælpen !

Go´weekend

Brian Haagh/

Fra : Martin

Dato : 13-07-01 16:01

Hvis du henter fra apples side, skal du finde filen i dit temporary internet
files bibliotek.

/Martin

Fra : David Schjelde

Dato : 16-07-01 08:56

> [...]
> Quicktime ????
> Jeg har lige set den nye trailer til Spiderman - den ville jeg godt gemme

Hej Brian

Gå ind på http://www.movie-list.com

Her højreklikker du blot på linket og gemmer filen. Så slipper du for cache
omvejen. Det er IMO klart den bedste trailer side.

Mvh
David