Sådan!!
Fra : Praxis©

Dato : 13-07-01 12:12

Så lykkes det mig at banke en hjemmeside sammen. Siden handler om mine
nuværende og forhenværende dyr. Hunde, katte og marsvin. Mange billeder.
Siden vil løbende blive opdateret.
http://praxis_dyr.hjem.netact.dk/index.htm

--
Venlig hilsen
Praxis©

"Tænk hvis der blev krig
-Og ingen mødte op!!"

Fra : Lars Stricker

Dato : 13-07-01 12:32

Hej
Respekt ! Den er skisme da IKK' så ring' Og gode links !
mvh
Lars
**********

Fra : Praxis©

Dato : 13-07-01 12:39

Tak*Smiler meget glad*

--
Venlig hilsen
Praxis©

"Tænk hvis der blev krig
-Og ingen mødte op!!"

Fra : Kosmonauten

Dato : 13-07-01 13:42

Hejsa,
altid dejligt at se de hunde som nu engang er "kendte" her i gruppen.
Så selvom at du er "udvandret" fra Djævleøen(forståeligt med den udsigt), så
er det et superflot arb. du har lavet ;c)
Dejligt med nogle "nye" racer :c)
Med hundehilsen fra
Martin & Laika

Fra : R. Ilsøe

Dato : 13-07-01 14:35

> Siden vil løbende blive opdateret.
> http://praxis_dyr.hjem.netact.dk/index.htm

iHHH HVOR DEJLIGT. sKØNT AT GENSE HUNDENE, HUSET OG SNART MISSERNE. jA, MAN
MÅ SIGE AT DET ER LANGT (LANGT LANGT) UDE PÅ EN MARK

Nej undskyld, Caps var slået til, men jeg har ikke lige lyst at skrive om:)
Sorry.

Rinnie

Fra : Ann K.

Dato : 13-07-01 15:22

Hejsa.
Hvorfor var der ikke en vovse som Bowie, da jeg kiggede på små hunde???? Han
er da bare søøøøøød
Hmmm - måske meget godt... jeg ville jo ellers ikke have fået Dise... Og hun
er altså søøøøøøødere *sss*
Mvh Ann, der nu endelig ved, hvordan racen Ladoroda ser ud!

Fra : Erik Isager

Dato : 13-07-01 19:45

> Så lykkes det mig at banke en hjemmeside sammen.
> http://praxis_dyr.hjem.netact.dk/index.htm

Ja det er med helt sikkert er flot hjemmeside, men tålmodighed var bare ikke
til at se hele din hjemmeside igennem nu , men jeg tager den lidt af gangen
!!

Hvis jeg var dig (hvilket jeg jo ikke er) ville jeg lave siden så billederne
var små billeder der var til at klikke på for at se dem i stor størrelse og
opløsning, det ville gøre den hurtig at hente hjem.

det var bare min mening !

Erik Isager

Fra : Praxis©

Dato : 13-07-01 22:58

Tak Erik
Ved godt det med billederne, men jeg har ikke prøvet at lege med "thumbs"
endnu, men lige så snart jeg har fattet fidusen, så konvertere hele
siden*SSS*

--
Venlig hilsen
Praxis©

"Tænk hvis der blev krig
-Og ingen mødte op!!"

Fra : Erik Isager

Dato : 14-07-01 00:46

> Tak Erik
> Ved godt det med billederne, men jeg har ikke prøvet at lege med "thumbs"
> endnu, men lige så snart jeg har fattet fidusen, så konvertere hele
> siden*SSS*

det ser ud som om du bruger FrontPage til at lave din hjemmeside med !

Få værktøjslinjen "Pictures" (vælges i View, værktøjslinjer) marker
billedet og klik på ikonet vedsiden af "A,et" ,,, jeg har ikke selv brugt
det ret meget, men jeg har da lige prøvet det, og det så ud til at virke !!

Erik Isager

Fra : Erik Isager

Dato : 14-07-01 01:03

> [...]
> det ret meget, men jeg har da lige prøvet det, og det så ud til at virke

Ja jeg er der allerede igen !!
som du kan se i indlægget nedenunder, så er jeg interesseret i hundebilleder
til en hjemmeside ! jeg kunne godt tænke mig at bruge et billede fra din
hjemmeside , et af Rocco anno 2000 fra din side fotohunde3 må jeg det ???
det er til en side for DcH Haslev som er på :
http://www.dch-haslev.dk
og den direkte vej til den side den vil blive en del af er :
http://www.dch-haslev.dk/tilbud3.htm dit foto er meget bedre !!

DcH siden kunne måske også gi dig ideer, så ikke dine menu knapper heletiden
skal genindlæses ???

Hej for nu

Erik Isager

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 14-07-01 02:05

Jeg troede egentlig DcH var for alle hunde....?

--
-Trine

Se Robin på http://knarf.adsl.dk

Fra : Erik Isager

Dato : 14-07-01 13:58

"Trine Dyrgaard" <trine@startnettet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg troede egentlig DcH var for alle hunde....?

Hvad mener du med var ??? DcH ER for alle hunde !!

Dch er for alle hunde ! men det ville gribe omsig, at skulle have billeder
af alle hunderacer !! hvem ved ?? måske vil der være en løbende udskiftning
af bilederne ?? og jeg mener ikke at jeg har givet udtryk for hunde der
ikke er velkomne ??

Nok om det !

Erik Isager

Fra : Praxis©

Dato : 14-07-01 12:05

Hejsa

Tak for hjælpen...kigger på det
Og selvfølgelig må du tage billedet af Rocco*S* Ville jeg da være stolt
af*G*

--
Venlig hilsen
Praxis©

"Tænk hvis der blev krig
-Og ingen mødte op!!"

Fra : Erik Isager

Dato : 14-07-01 14:31

> Tak for hjælpen...kigger på det
> Og selvfølgelig må du tage billedet af Rocco*S* Ville jeg da være stolt
> af*G*

Kig igen !! så er ROCCO med !
i hvertfald for et stykke tid !

Erik Isager