Findes der 20-40 mbyte steder man kan oplo~
Fra : Brian Nilsson

Dato : 13-07-01 11:53

Hej.

Jeg leder efter et sted hvor man kan opload gratis til 20-40 Mbyte, og kan
man gøre det med FP vil det var super.

Adresser?

Det er er ude på er at havde store billeder til at ligge på en anden server,
og så jeg kunne lave en side i FP og ligge den ud på wol. server, med link
til billederne. Jeg har prøvet det før med link til billeder jeg havde på
yahoo.dk, men fik at vide der ingen adgang var?

Hvad er WPP'er ?

--
Clear Sky
Brian Nilsson - bln(a)ofir.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-07-01 17:38

Web Presence Provider (Web hotel udbyder).

Fra : Alex

Dato : 14-07-01 01:19

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Web Presence Provider (Web hotel udbyder).

Der findes mange, med FTP op til 100MB og mere.
du kan bare bruge internetet og søge !!!
www.google.com

søge med: "free webspace 100MB"
så skal du bare se .. jeg har selv nogle stk .. hehe