Jørgen Leths herremands-sex er som luderku~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-07 01:05

Jørgen Leths herremands-sex er som luderkundernes.

At fordømme andres erotik er en sport, der motiveres af 99% misundelse og 1%
lyst til en bedre verden. I DR2 undskylder man sin yndlingsfilminstruktør,
der på Haiti bollede med sin koks datter, "for det var hans ret"

Hans ærlighed gøres til kunst , men man har ikke samme empati (endsige
tilgivelse) med trafickede øst-ludere, som kvindesagen hetzer mod og
generer for at kunne udøve sadisme mod luderkunder.

Fra : thomas.petersen@gmai~

Dato : 19-11-07 00:30

Du er vist den eneste der forstår det du her skriver.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-07 09:35

<thomas.petersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Du er vist den eneste der forstår det du her skriver.

TAk for din - omend kortfattede - påpegning af at mit telegramstil kan være
uforståelig

Sadisme er dumt ord om lovforslaget der skal kriminalisere luderkunder -

Selvom man ikke har fulgt den debat, som jeg lader være
underforstået/velkendt, kan man nok fornemme hvor jeg vil hen og så svare
hvis man gider - men jeg må oppe mig mht forståelighed - tak

Og undskyhld at jeg sendte til andet end dk.politik - hastværk er lastværk.
Sorry