Vacciner dig selv pr urenlighed
Fra : Bo Warming

Dato : 06-11-07 18:25

Vacciner dig selv pr urenlighed

Mine spejderførere var ren Hitler-jugend mht at lære os at gå til grænsen og
erfare at det altid går godt at sjuske med renlighed OG DERVED VACCINERE
SIG SELV TIL STADIG EFFEKTIVERE IMMUNFO_RSVAR

" What does not destroy me, makes me strong."
Friedrich Nietzsche

Jeg har fået blodforgiftning i høj alder da jeg fik dybt sår i foden, men
ellers har jeg aldrig oplevet infektion som jeg kunne have forebygget -
Lyriks kloge tilføjelser til mit forenklede budskab er dog i høj grad
berettigede

"Mennesket har brug for at indtage 7 kg snavs om året" Min første
spejderfører, som var ingeniør og supertolerant.

" En gentleman er en mand, der går ud af bruseren, for at gå
på toilettet, når han skal tisse. Freddie Trueman

" Few tasks are more like the torture of Sisyphus than
housework, with its endless repetition. The housewife wears herself out
marking time: She makes nothing, simply perpetuates the present. Simone
de Beauvoir

" Halvdelen af bakterieverdenen er livsnødvendig; man kan
blive så steril, at man dør af det. Jacob Paludan

" Hatred of domestic work is a natural and admirable result
of civilization. Rebecca West

" HJEM=Et sted hvor man kan klør sig ligegyldigt hvor det
klør. Anonym

" Hygiene is the corruption of medicine by morality
H.L. Mencken

" Kun en tåbe reder sengen hver dag.
Nancy Spain

" Man skal ikke gå i badstue, hvis ikke det kribler. FINLAND.
Politikens Ordsprogsleksikon 1994

" Men Herren sagde til ham "I farisæere rense nu det
udvendige af bægeret og fadet, men jeres indre er fuldt af rov og ondskab.
Lukas11.39

" Jeg afskyer husarbejde. Man reder seng, man vasker op og
seks måneder senere må man begynde forfra.
Joan Rivers

" Min mand og jeg har fundet et virkeligt godt system, når
det gælder husarbejdet. Ingen af os gør det. Dottie
Archibald

" What separates two people must profoundly is a different
sense and degree of cleanliness. Nietzsche

" Køb en liter brændevin og et franskbrød så slipper du for
at vaske op, Albert Engström

" Men profess a total lack of ability to wash baby's face
simply because they believe there's no great fun in the business, at either
end of the sponge. Heywood Broun

" Snavs lyser, hvis solen vil skinne på det.
Goethe

" "Hvis det ikke var at lægge for tunge byrder på min
menighed, ville jeg have befalet dem at bruge tandbørste før hver bøn"
Muhammed

" Renlighed er det halve af troen" Vask jeres klædninger og
klip jeres hår og børst jeres tænder og smukser jer og hold jer rene"
Muhammed