GPS på Island.
Fra : Wilstrup

Dato : 17-10-07 13:11

Kan man overhovedet anvende en GPS på island til at finde vej
med?
Jeg har talt med nogen, der siger nej og andre siger ja - hvem
ved det præcist?

Og hvad med mobiltelefoni?

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 17-10-07 13:22

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
> Kan man overhovedet anvende en GPS på island til at finde vej med?

Mener du en håndholdt GPS eller navigationsudstyr til bilen? Hvis GPS, så er
svaret ja, da GPS-satelitterne også kan "ses" på Island. Hvis
navigationsudstyr, så afhænger det af om det har indbygget kort over Island.

Hilsen
Uffe

Fra : N_B_DK

Dato : 17-10-07 21:01

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Og hvad med mobiltelefoni?

Ja det virker, tror du Island er i starten af 1800 tallet rent teknologisk ?
(og du påstår du er noget så klog, jøsses mage til selvoptaget idiot)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N. Foldager

Dato : 18-10-07 00:42

>Kan man overhovedet anvende en GPS på island til at finde vej
>med?

Det globale navigations system virker naturligvis på Island også.

Venlig hilsen

Niels Foldager

Fra : Per Tolbøll

Dato : 18-10-07 15:21

N. Foldager skrev:

> Det globale navigations system virker naturligvis på Island også.

Der er muligvis tale om en forveksling med et "Frankfurter-ur": DCF-77

/Per

Fra : Søren

Dato : 20-10-07 13:45

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kan man overhovedet anvende en GPS på island til at finde vej med?
> Jeg har talt med nogen, der siger nej og andre siger ja - hvem ved det
> præcist?
>
> Og hvad med mobiltelefoni?

GPS virker overalt på Jorden, og vel også udenfor Jorden.

GSM-mobil-telefoni, virker måske ikke overalt i Island.

Søren