se videnskabeligt på LIG=DØDT KØD
Fra : Bo Warming

Dato : 11-10-07 00:14

Ved at forlade folkekirken risikeres kun, at det bliver sværere at få en
præst til at holde begravelsestale og kaste jord på kisten/urnen

Kommunerne er vilde med at hjælpe fattige

> Ja, så kan man ligge der og rådne op!

Min kone ville begraves i min have nær sine kattes gravsted, så jeg
undersøgte derom
Der skal tinglyses og der skal være snese af meter til naboer
Da al begravelse sker så ingen forrådnelse lugtes, kan naboer være ligeglade
TRist at lovgivning præges af overtro

Har man en stor grund og en gartner kommer og planter træer, så får man
gravet huller til en stribe træer og det ene hul dobbelt dybt, og hvis man
ved helt sikker, at man skal dø meget snart eller er smertepatient og vil
dø hurtigst muligt, så lader man jorden falde ned over sig når man er i det
dobbelt dybe huls bund, så man begraves levende og dagen efter sætter
gartneren der intet ved om liget, et træ ovenpå, og arvingerne kan hæve
pensionen i mange år

Mon politiet spilder resourcer på at lede efter en person, som ikke savnes
af nogen? Idag hvor ting sker elektronisk må det være let at forsvinde for
den, der vil det.

MEn hvis det fornemmes i nogle år at sådant social bedrag er udbredt, vil
der tjækkes på gamle mennesker, også hvis de ikke ønsker det.

Ville det være påtrængende at der månedligt blev ringet til pesoner over fx
75 år eller folk der formodes at dø snart?

En rationel uhyggelig mordmetode, som muslimer kunne finde på at bruge mod
danskere en dag, er at fra helikopter fæstes i meget høje trætoppe i skove
en række sammenstripsede cykelslanger med et lod i stærk snor, der har cirka
halvdel af gummikædens længde.

Loddet når jorden og ved at trække snoren helt ned bliver gummikæden spændt
og når helt ned til jorden. og liget (evt i metalnet eller tyk lugttæt
plastpose a la wine-in-box) fæstes til den spændte gummikæde, der så
løsgøres, så liget kommer til at hænge meget højt i træet, hvor krager kan
stikke næbbet ind gennem nettet og spise laf det.

Liget vil tørre og rådne og afstanden ned til jorden gør, at næppe nogen
lugter noget, udover måske hunde, men kommer der hunde i alle skove?

Hvis et lig hejses til et sådant højr skjulested, vil det næppe nogensinde
blive opdaget.

Er det ikke et lig, men et levende menneske der trækkes højt op , vil de dø
langsomt, og ønsker morderen en hastig død, kan to spændte gummikæder
betyde, at personen rives i to dele så lynhurtig død. (ikke nogen dårlig
selvmordsmetode hvis smertepatient som læger ikke vil give
medlidenhedsdrab). Elektrisk træk-spil kan så bruges.

Vi har masser af skove, og lig vil ikke gøre skade i toppene

Lande med bjerge kan bruge stejle bjergsider

Hvis mine arvinger bortkom mig på sådan en måde evt i bjerge på ferie kunne
de hæve pensionen, men det er svært at time en naturlig død -

- og en videooptagelse hvor den gamle siger, at det er et ønsket
barmhjertighedsdrab vil måske ikke blive godtaget som bevis, hvis liget
findes.

Findes der fugle med lugtesans som hundes, som kan inspicere trætoppe og
bjergskråninger for lig?

Efter nogen tid, når liget er rådnet eller mummificeret, kan det tages ned
og gummiet genbruges

Måske sådant er sket eller andre opfindsomme teknikker, men måske aldrig
beskrevet - kriminalromanforfattere er ikke så teknisk kreative.

Systemer af den art, kan hvis gennemarbejdede og godt markedsført blive
billige - og billigere end at grave et hul - krematorier er skør
opfindelse, hvis ikke arvingerne er overtroiske og vil besøge resterne

Jeg vil gerne gøre en forskel på eftertiden, men jeg skammer mig over, hvis
en af forskellene er, at folk af pligt skal bekoste traditionelt
lig-management og evt besøge gravsted/urnested

Hvis muslimer bliver flest i DK og vil af med vantro, som de ikke kan
omvende, så kan man tænke sig bombeterror og mordmetoder som ovenstående -
nogle af dem vil være kreative og frittænkende og allerede før de er flest
vil de sammen med godhedsindustrien have kontrol med militær og politi.

Det er ingen skade til at brainstorme fantasifuldt om metoder. Militæret
udfører sciencefictionagtige simulationer for at være på forkant med alt.

Jeg er tiltrukket af tabubrud og har måske særligt kald og pligt til at
sende ny ideer i cirkulation.

Nogle ser mig som afstumpet fordi jeg skriver uden blufærdighed - at jeg er
speciel, så jeg i min studietid hvor biokemiske forsøg ofte sluttede med, at
forsøgsdyr skulle aflives, og hverken han eller hun studerende ville gøre
det og jeg var stolt af at jeg uden problemer kunne smide dyr i plasticpose
i metalspand, hælde kloroform i, lukke med metallåg og høre dem bevæge sig
ekstatisk et par minutter før de blev stille og døde.

Har man sans for, interesse for, opfindsomhed vedr

tabubrud - fx om pis og lort - eller mord og lig - så mener jeg, at man
har et kald og en pligt til at lægge nytænkningen frem til fri afbenyttelse
for andre. Skade kan det ikke gøre.