Magnetfelter
Fra : Jens Harming

Dato : 09-10-07 11:06

Hej

Healing, krystaller og fletning af jordstråler har aldrig haft min store
interesse. Men magnetfelter ??? hmmm .... Er dette her noget i retning af
magnetisk afkalkning .... som tilsyndeladende virker uden at nogen kan
forklare hvorfor .... eller ???

http://ing.dk/artikel/82137

Hilsen
Jens

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 09-10-07 18:37

Jens Harming wrote:
> [...]
> retning af magnetisk afkalkning .... som tilsyndeladende virker uden
> at nogen kan forklare hvorfor .... eller ???

det er farligt!!! spørg bare alle mobiltelefonmastemodstanderne!
endnu engang har journalister og pædagoger formået at ødelægge debatten om
placering af mobiltelefonmaster fuldstændig med deres evindelige vås om det
"farlige" i "strålingen"... og så er det tildels de samme grupper der nu
tror at behandling med magnetfelter er det eneste rigtige...
Har du nogensinde hørt om nogen der er blevet kureret af en tur i en
MR-scanner... nej vel... så magnetfeltbehandling er bare endnu et
fupnummer...

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw

Fra : Mikkel Lund

Dato : 09-10-07 19:26

Rasmus M. Jensen skrev:

> [...]
> Har du nogensinde hørt om nogen der er blevet kureret af en tur i en
> MR-scanner... nej vel... så magnetfeltbehandling er bare endnu et

Jorden er flad at det har den altid været. Der er absolut ingen grundt
til at undersøge det emnet.

Mikkel Lund

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 09-10-07 22:25

Mikkel Lund wrote:

> Jorden er flad at det har den altid været. Der er absolut ingen grundt
> til at undersøge det emnet.
>
> Mikkel Lund

jamen Mikkel dog... hehe... der er jo lavet et hav af undersøgelser om
elektromagnetisk strålings indvirken på mennesker så emnet er da helt
sikkert blevet undersøgt...
af en eller anden grund tror de fleste dog stadig at mobiltelefonerne sender
effekten ind i hjernen ligeså meget som det sendes væk fra brugeren...
det er naturligvis ikke tilfældet...
og hvis det virkelig er så farligt - hvad så med de tusindvis af mennesker
der bor lige op ad tv og radio sendemaster... mig bekendt er der ingen der
har rapporteret om højere dødsfald i disse områder i de sidste 80 år... ?

Fra : Mikkel Lund

Dato : 09-10-07 22:41

Rasmus M. Jensen skrev:

> [...]
> har rapporteret om højere dødsfald i disse områder i de sidste 80 år... ?

Jamen vi er helt enig. Artiklen på ing.dk handler om gær celler der
producerer mere alkohol når de bliver udsat for et magnetfelt. Ikke
noget med mennesker. Antagelse om at et magnetfelt ikke kan have en
positiv indvirkning på en levende organismer ikke bevist, så
eksperimenter stadig nødvendige.

Mikkel Lund