Britney Spears og Paris Hilton kokketerer ~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-10-07 15:47

Britney Spears og Paris Hilton kokketerer med extrem liderlighed og derfor
behov for at gå i byen uden trusser under nederdelen.

Men er underbukser ikke en ligegyldig "tradition/ceremoni/ritual" ligesom at
gå i kirke før folketingsårsmøde.

Når bortses fra på vej ind og ud af bil, er der næsten ingen situationer
hvor piger - eller mænd - kan være blufærdighedskrænkende ved ikke at have
underbukser på under en kilt/forklæde/nederdel.

Det er praktisk, når man skal tisse, at man blot spreder ben over
lokumskummen eller blomsterbedet eller kloakristen. Why not?

Jeg har lige haft besøg af en gruppe enlige mænd, der overvejede at leje min
1. salslejlighed i foråret. De fortalte, at de droppede det, da jeg nævnte
at jeg overvejer, når min søn kommer hjem fra Kina-forskningsår at flytte
ned i kælderen, hvor der ikke er toilet og bruge badeværelsets gulvafløb til
småt og stort.

(hvilket jeg gjorde 1990-93 for at udleje stuelejligheden og få råd til at
købe 1.salsejerlejligheden i villaen.

De mente, at lugt ville forplante sig op gennem huset, men når man lader
vandet løbe efter at have forrettet sin nødtørft, så er ekskrementerne helt
i kloakken, som om det var træk og slip. Folk er hysteriske.

Jo mere man tør tale om tabuer, jo mindre fordømmelse af afvigere, og
hundredtusinder af gamle plages af folks fordømmelse vedr lugt fra fx urin,
og det problem bekæmpes kun ved åbenhed og naturlig snak om et naturligt
emne.

Emnet er ikke vildt vigtigt som fx Islam, men det er få minutter af min uge
jeg bruger på min eksperimenteren - snarere sparer jeg tid ved dovne
løsninger. Og ingen er tvungen til at læse mine rapporter.

Johan Hermann Wessel skrev et pastiche-skuespil "Kærlighed uden strømper" om
romantisk flosklende unge kærestepar, der skal giftes og pludselig er der
ingen rene strømper, så brylluppet må aflyses - flosklerne var altså grove
løgne.

Mange mænd og kvinder ville ikke turde gå udenfor en dør, hvis ikke de
usynligt under støvler og bukser havde strømper og underbukser, for det
hører sig til. Einstein gik aldrig med sokker og pralede af det. Piger, der
går til fest eller ud i byen uden trusser vil nok ofte lade rygtet gå om at
de er lette på tråden, uden at nogen kan bevise eller se at de er en anelse
uterlige/afvigende.

Mon særlig mange af piger uden trusser virkelig har behov for hurtigt at få
en pik op i sig uden besvær med at afføre sig trusser først? Eller er det
symboler det handler om?

"Jo galere, jo bedre. Johan Herman Wessel

"Man viis som Sokrates bør være,Og gal som han, til tid og sted Johan Herman
Wessel

" Hvis andre ikke havde været gale, burde vi være det. William Blake

Sigeni Om de, som ej vor spøg bifalde/Os dårekiste-gale kalde/Og
autor gal for alle fem/Tilskuer, tør vi vel formode/Du vil lægge et ord til
gode/For alle seks og svare dem:/Jo galere, jo bedre! Johannes Herman
Wessel(slutning af Kærlighed uden strømper)