Haves bedre forslag mod bombemagere?
Fra : Bo Warming

Dato : 02-10-07 00:58

Re: Burka spreder død i Bannu

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
news:47018388$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...

> "Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Engang løb en halvvejs trafikdræbt kat ind i min have. Den hvæsede vildt når
jeg nærmede mig den med en økse for at aflive den helt.

JEg tog et langt elektrikerrør og stak blødt ståltråd inden i så jeg havde
en lassoløkke jeg på afstand kunne få omkring dens hals og så drukne den i
en spand vand (jeg kunne ikke strangulere den fordi den fik et forben ind i
løkken.

Sådan en lasso til at holde på lang afstand kunne politiet bruge på en
farlig muslimtilsløret person som man formoder har bombe under tøjet. Så får
man personen ind i politibilen hvor der er videokamera og på afstand
kommanderes personen til at strippe så det ses hvad er gemt under tøjet og
hvis ingen bombe så kan personen klæde sig på og gå sin vej.Eksplosion inde
i en bil kan vist ikke skade betjente to meter væk.

At eje en bombe, udover krysantemums i fyrværkeri-situation betyder at
politiet ikke skal tage chancer undervejs til langtidsfængsling af
personen - og går bomben af, skal politiet ikke kritiseres for det.

Elmquist forsvarer Voldsmose terrorister men de er alle meget skyldige -
alene for at fremstille og eje bomber.