Tving TV2 til at lade politi bruge helikop~
Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-07 23:58

Tving TV2 til at lade politi bruge helikopter

Ødsle medier bør ikke have forret til helikoptere
Når skattepenge bruges så bør man nu og da overraske autonome ved at politi
dukker op fra det høje

De larmer meget med disse dyre transportmidler her på Nørrebro - sæt
afgift på decibel

En masse politi burde udsendes på cykel, men hvor autonome bør biler sikres
mere tank-agtigt - og med overvågningsudstyr så man får viden om
voldspsykopaternes angreb

De dyre TV2-drenge pjat-leger med helikoptere som larmer her ti gange så
ofte som man ser optagelser fra luften af bydelen.

Fra : Martin Andersen

Dato : 01-10-07 14:30

On Oct 1, 12:57 am, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> bla bla

Er der nogen der kender til en usenet-kook indlægsgenerator? Kunne
være sjovt at lege med (offline). Selv den mest rudimentære
implementering på den front burde kunne måle sig med ovenstående.

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-10-07 16:01

"Martin Andersen" <bnightm@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

være sjovt at lege med (offline). Selv den mest rudimentære
implementering på den front burde kunne måle sig med ovenstående.

-----

Der var tilsynelande sådan en for nogen tid siden som svar til
kosmologientreprenøren fra Herlufsholm. Gad vide om nogen har et link til
den?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 01-10-07 17:09

> [...]
>
> Der var tilsynelande sådan en for nogen tid siden som svar til
> kosmologientreprenøren fra Herlufsholm. Gad vide om nogen har et link til

Er der ingen her der ved noget om helikoptere og kan kritisere min trådstart
videnskabeligt?

Fra : Ole Pagh

Dato : 01-10-07 19:33

Martin Larsen tastede følgende:

> Er der nogen der kender til en usenet-kook indlægsgenerator? Kunne
> være sjovt at lege med (offline). Selv den mest rudimentære
> implementering på den front burde kunne måle sig med ovenstående.

Denne her kan i hvert fald lave 'videnskabelige computer rapporter'
http://pdos.csail.mit.edu/scigen/

Det er vist nogenlunde det man kalder sort snak, der kommer ud af
programmet, men det ser MEGET professionelt ud. lol

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Martin Andersen

Dato : 02-10-07 17:50

Ole Pagh wrote:
> [...]
>
> Det er vist nogenlunde det man kalder sort snak, der kommer ud af
> programmet, men det ser MEGET professionelt ud. lol

Grinern. Fik en meget overbevisende datalogi rapport ;)

Fra : The Mip

Dato : 04-10-07 09:35

"Martin Andersen" <bnightm@gmail.com> wrote in message
> [...]

være sjovt at lege med (offline). Selv den mest rudimentære
implementering på den front burde kunne måle sig med ovenstående.

Block sender er lettere.

- the_mip

Fra : Martin Andersen

Dato : 04-10-07 17:02

The Mip wrote:
> [...]
> være sjovt at lege med (offline). Selv den mest rudimentære
> implementering på den front burde kunne måle sig med ovenstående.

Men har absolut intet med hvad jeg spurgte om at gøre. Jeg blokerer desuden bo
her hjemmefra.