Hvad hedder den maskine i et laboratorium ~
Fra : Louise Hoffman

Dato : 25-09-07 18:49

Kære læsere,

Er der nogen der ved hvad den maskine der blander væsker i et
laboratorium hedder?

Den ligner en kogeplade, men der er et roternede magnetfelt i den, så
når man stiller en kolbe oven på, men en magnet i, så begynder
magneten i kolben er roterer, og dermed blander væsken.

Jeg kunne nemlig godt tænke mig sådan en =)

Knus,
Louise

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 25-09-07 19:00

Louise Hoffman <louise.hoffman@gmail.com> writes:

> Den ligner en kogeplade, men der er et roternede magnetfelt i den,
> så når man stiller en kolbe oven på, men en magnet i, så begynder
> magneten i kolben er roterer, og dermed blander væsken.

Er det en magnetomrører du tænker på?

<http://da.wikipedia.org/wiki/Magnetomr%C3%B8rer>

--
// Wegge

[...]