Windows på Mac med Leopard / Santa Rosa
Fra : Sørensen

Dato : 07-11-07 15:10

Hej!

Jeg vil blot meget gerne have bekræftet, at jeg stadig intet problem vil
have med at installere Windows via en gratis Bootcamp-download på en
MacBook - selvom chipsettet nu hedder Santa Rosa og (især) selvom MacOS nu
er Leopard "version"?
Er det korrekt?

Tak
MVH Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-07 15:11

Hej,

> [...]
> have med at installere Windows via en gratis Bootcamp-download på en
> MacBook - selvom chipsettet nu hedder Santa Rosa og (især) selvom MacOS nu

Det er korrekt. Du behøver ikke engang downloade noget - BootCamp følger
med Leopard.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Per Rønne

Dato : 07-11-07 15:44

Sørensen <duvedikkehvemNOSPAM@hotmail.nixen> wrote:

> [...]
> have med at installere Windows via en gratis Bootcamp-download på en
> MacBook - selvom chipsettet nu hedder Santa Rosa og (især) selvom MacOS nu

Jeg ser ingen problemer her - men hvorfor dog installere gennem den
gratis bootcamp-download, som snart ikke længere virker?

Har du installeret Leoparden burde den gamle version i øvrigt være
erstattet af BootCamp 2.0, som er en del af Leoparden ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk