Hjælp til Apple TV.
Fra : Peter Løvschall

Dato : 05-11-07 20:46

Jeg vil gerne tilslutte mit AppleTV til et gammelt TV uden HDMI/rgb-SCART
indgange (Dvs. til S-video, eller Composite).

Den eneste løsning jeg har fundet frem til er denne:
http://www.svideo.com/appletv2tv.html

Er der nogen der kan anbefale et alternativ?
Meget gerne fra en online butik i Europa.

Mvh.
Peter

Fra : Lars Jacobsen

Dato : 05-11-07 21:05

"Peter L ø vschall" skrev
> [...]
> http://www.svideo.com/appletv2tv.html
>
> Er der nogen der kan anbefale et alternativ?
> Meget gerne fra en online butik i Europa.

Prøv at kikke lidt på
http://www.appletvhacks.net/
og
http://wiki.awkwardtv.org/wiki/Main_Page
hvor der er masser af små triks til atv´n.

Nu har selv jeg - en enkarneret windows bruger - fundet ud af at "hacke" min
atv vha patchstick så den kan lidt mere end da den blev pakket ud af kassen.
Og det helt uden at åbne den eller noget andet. Blot plugge en USB i rumpen
af den, boote den og vupti ....

mvh
/Lars