Nordea netbank i Leopard?
Fra : Ukendt

Dato : 05-11-07 19:44

Hejsa,

Inden jeg tager springet helt, må jeg vide om Safari 3 og Nordea
Netbank kan lege sammen. Nogen der har prøvet? Beta 3 virker ikke.

Thomas Schreiber

min blog - http://macfly.dk
min photoblog - http://thsch.com

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-11-07 04:48

Thomas Schreiber <find email p? macfly.dk> wrote:
> Hejsa,
>
> Inden jeg tager springet helt, må jeg vide om Safari 3 og Nordea
> Netbank kan lege sammen. Nogen der har prøvet?

Det virker selvfølgelig.

> Beta 3 virker ikke.

Selvfølgelig virker det ikke, Nordea vil ikke ha' du bruger beta SW
til dine bank transaktioner.

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-07 08:09

On 2007-11-06 04:48:19 +0100, Morten Reippuert Knudsen
<spam@reippuert.dk> said:

> Det virker selvfølgelig.

Så du har selv prøvet det?

> Selvfølgelig virker det ikke, Nordea vil ikke ha' du bruger beta SW
> til dine bank transaktioner.

Lyder rationelt.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-11-07 00:38

Thomas Schreiber <find email p? macfly.dk> wrote:

> Så du har selv prøvet det?

ja

> Lyder rationelt.

Det har jeg prøvet at forklare dig siden den 1. public beta af safari 3.

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 06-11-07 08:31

Hej

Med fare for at være Off Topic

On Nov 5, 7:43 pm, Thomas Schreiber <find email på macfly.dk> wrote:
> Inden jeg tager springet helt, må jeg vide om Safari 3 og Nordea
> Netbank kan lege sammen. Nogen der har prøvet? Beta 3 virker ikke.

Jeg har ikke fået Nordeas netbank til at virke med Tigeren og Safari/
Firefox. Sidst jeg prøvede kom der en "null pointer exception"

Så jeg kan få det nogenlunde til at virke med en gammel Internet
Exploder Dog kun noget af det, og med lidt besvær.

Jeg har ingen problemer med SkandiaBankens netbank, og selvfølgelig
heller ikke med DanskeBanks "ActiveCard" løsning, eller det være sig
JyskeNetBank....

--
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-07 13:19

On 2007-11-06 08:31:27 +0100, Jesper Lillesø <lillesoe@gmail.com> said:

> Jeg har ikke fået Nordeas netbank til at virke med Tigeren og Safari/
> Firefox. Sidst jeg prøvede kom der en "null pointer exception"

Det virker nu fint med safari 2.

> Så jeg kan få det nogenlunde til at virke med en gammel Internet
> Exploder Dog kun noget af det, og med lidt besvær.

Til os x ?

Fra : Martin Schultz

Dato : 06-11-07 09:19

Thomas Schreiber <find> skrev 2007-11-05:
> Hejsa,
>
> Inden jeg tager springet helt, må jeg vide om Safari 3 og Nordea
> Netbank kan lege sammen. Nogen der har prøvet? Beta 3 virker ikke.

Det virkede ikke i sidste uge, men virker helt fint nu med 10.5.

Martin
--
Besøg http://poltek.blogspot.com hvor jeg skriver om politiske
og tekniske nyheder!

Fra : Jesper

Dato : 07-11-07 02:32

Thomas Schreiber <find email p macfly.dk> wrote:

> Hejsa,
>
> Inden jeg tager springet helt, må jeg vide om Safari 3 og Nordea
> Netbank kan lege sammen. Nogen der har prøvet? Beta 3 virker ikke.

Safari 3 i Leoparden virker fint med Nordeas netbank. Nu virker Online
Investering endda!
--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned