Den lyserøde panther!
Fra : Keld Petersen

Dato : 13-07-01 07:30

Hej.

jeg er lige kommet hjem fra ferie, og ser at 3+ iaften sender Revenge Of The
Pink Panther, og Trail Of The Pink Panther på tirsdag.

Ved nogen, om de allerede har sendt nogen fra serien?

På forhånd tak,
Keld Petersen.

Fra : Morten Steen

Dato : 13-07-01 09:23

Jeg kan ikke sige det med 100% sikkerhed, men jeg mener bestemt ikke de har
sendt andre for nylig.
Så vidt jeg husker er der vist noget om at det er et andet selskab der ejer
rettighederne til netop de 2 du nævner, i forhold til de andre i serien.
(Jvf. de forskellige DVD-udgivelser).
Så det KUNNE måske have noget med det at gøre?

Morten

"Keld Petersen" <remove.this.to.email.kingkeld@person.dk> skrev i en
meddelelse news:Ryw37.9$m33.887@news.get2net.dk...

Fra : Keld Petersen

Dato : 13-07-01 10:13

Okay, det var jeg ikke klar over.

Hovedsagen er, at jeg nu ikke føler at jeg er gået glip af noget...

Fra : Morten Steen

Dato : 13-07-01 10:16

Det er lige det!
Og endnu bedre, så kører Gloria biografen i København i øjeblikket kavalkade
med Pink Panther filmene! En glimrende lejlighed til at få set dem på stort
lærred, og i ægte bredformat.

meddelelse news:aYy37.43$m33.2497@news.get2net.dk...

Fra : Morten Steen

Dato : 13-07-01 10:19

Hmmm... det ser ud til jeg var lige lovlig fremme i skoene med den
udmelding! Jeg checkede lige Glorias hjemmeside, og der er ikke flere
PP-film på bedding.
De har vist de to første dog.
Men min fejl, sorry.

Morten