Primære mail adresse.
Fra : Henrik

Dato : 02-10-07 21:53

Hej NGer.

Jeg har 3 konti i mail, problemet er det er den forkerte der er sat til
primær (1 valg) hvor er det man ændre det, så den altid vælger den
"rigtige" som første valg, jeg har gjort det før men jeg kan ikke huske
det...

Henrik

Fra : Morten Lind

Dato : 03-10-07 04:25

Henrik <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> [...]
> primær (1 valg) hvor er det man ændre det, så den altid vælger den
> "rigtige" som første valg, jeg har gjort det før men jeg kan ikke huske

Lav en ny post - sæt din foretrukne afsender i Konto og luk - så bliver
den der.

Du skal dog være opmærksom på, at hvis du besvarer noget, der er
tilsendt en af dine andre konti, vil den afsende fra samme konto, som
har modtaget. Det skal du så ændre manuelt, men kun for den.

M.

Fra : Henrik

Dato : 03-10-07 05:24

On 2007-10-03 05:25:00 +0200, info@for-ogefternavn.dk (Morten Lind) said:

> [...]
> tilsendt en af dine andre konti, vil den afsende fra samme konto, som
> har modtaget. Det skal du så ændre manuelt, men kun for den.

Takker.

MVH Henrik

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 03-10-07 08:02

> [...]

> primær (1 valg) hvor er det man ændre det, så den altid vælger den
> "rigtige" som første valg, jeg har gjort det før men jeg kan ikke huske

Mail -> Indstillinger -> Nye beskeder -> Send ny post fra

Mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Henrik

Dato : 03-10-07 14:32

On 2007-10-03 09:01:57 +0200, kajc@ofir.dk (Kaj Christiansen) said:

> Mail -> Indstillinger -> Nye beskeder -> Send ny post fra
>
> Mvh.
> Kaj.

Selvfølgelig..

Tusind tak for hjælpen..