Fejlmelde sang hos ITMS
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 29-09-07 11:40

Nu har jeg haft den første kontakt med ITMS ang. fejlmelding af en sang.
Som forventet får man bare smidt noget "standard speak" i hovedet.
Første melding var: prøv at download igen. Da problemet fortsatte på den
nye download var meldingen:

"I understand that the piece still does not play properly. I'm sorry to
learn that these items did not meet the standard of quality you have
come to expect from the iTunes Store. I have submitted them for
investigation. Apple takes the quality of the items offered on the
iTunes Store seriously and will investigate the issue with these items,
but I can't say when or if the issue will be resolved. Please try again
in a few weeks."

Naturligvis kan de ikke love 100% at fejlen bliver rettet, men jeg synes
alligevel det er lidt tideligt at ITMS nærmest smider håndklædet i
ringen.

--
Mvh Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-09-07 17:06

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> [...]
>
> Naturligvis kan de ikke love 100% at fejlen bliver rettet, men jeg synes
> alligevel det er lidt tideligt at ITMS nærmest smider håndklædet i

Fik du dine penge tilbage så ?

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 29-09-07 20:58

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Fik du dine penge tilbage så ?

Det kan jeg jo både svare ja og nej til. Jeg fik 3 gratis downloads. De
skal vel gå til, med tiden, at hente den fejlbehæftede sang for at se om
den er blevet rettet. Man kan jo være heldig at sangen bliver rettet i
løbet af nogle uger, men måske sker det aldrig... det er jo ikke til at
vide. Så jeg ved ikke om jeg er endt med et fejlbehæftet produkt unden
ret til at få pengene tilbage eller om jeg har fået en bytter + lidt til
svie og smerte!?

Men som et enkelt nummer ud af en samling er det jo ikke kun det enkelte
nummer med fejlen som betragtes af brugeren (dvs. mig) som fejlbehæftet.
Det er jo hele albummet som pludselig ikke er helt så fejlfri som det
burde være. Og her er der så desværre tale om et ITMS album til små kr.
250,- Øv!

--
Mvh Martin