Airport extreme og LaCie ext. disk
Fra : Claus Sikora

Dato : 20-09-07 08:35

Hej Mac'ere...

Jeg investerede for noget tid siden i en AE samt en 320GB's LaCie disk
som er tilsluttet til min AE via USB.
Problemet er nu at når mine bærbare prøver at tage kontakt til den vil
den have et password og uanset om det er det korrekte man taster ind
bliver man afvist... Andre gange virker det helt fint.
Jeg har så læst mig frem til at jeg langt fra er den eneste der har det
problem og at det tilsyneladende er noget som ligger i AE'en men jeg kan
ikke finde en løsning..

Spørgsmålet er derfor om der er andre herinde der har sammen erfaring
som mig og som evt. har fundet en løsning?

En på et forum beskriver det samme således:
Then, every client can still see that the "Airport Disk has become
avaliable", but when prompted for authentication, after verifying the
correct passphrase on the Airport basestation AND on the client, i get
the "Connection failed. Unknown user, incorrect password, or login is
disabled. Please retype the login information or contact the disk's
administrator" alert sheet.

Sakset fra: http://forums.appleinsider.com/showthread.php?t=71340