RAM type til iMac
Fra : Peter Ursin

Dato : 12-09-07 19:08

Hej,
bliver lige i tvivl om denne RAM er egnet til en iMac 20", Intel Core 2
Duo 2.16
Umiddelbart ville jeg tro det, men blev lidt i tvivl da beskrivelsen
bl.a. lyder
"This memory is designed for the following systems:

AOpen MP945-VXR Series;
AOpen MP945-X Series."

Er der ikke en som vil bekræfte og give mig ro i sindet.

Producent navn: Kingston (Alle producentens vare)

Producent vare nummer KVR667D2S5/2G

Produktbeskrivelse Kingston ValueRAM hukommelse - 2 GB - SO DIMM
200-pin - DDR II

Lagerkapacitet 2 GB

Opgraderingstype Industristandart

Teknologi DDR II SDRAM

Model SO DIMM 200-pin

Hukommelsesfrekvens 667 MHz ( PC2-5300 )

Dataintegritetskontrol Ikke-paritet

CAS Latency (rotering) CL5

Egenskaber Ikke bufferet

Forsyningsspænding 1.8 V

Blybelægning Guld

http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=KVR667D2S5%2
F2G

Peter Ursin

iMac 20", 2.16 Intel Core Duo 2, 2GB RAM, OS 10.4
Powerbook G4 12", 1.5GHz, 1.25GB RAM, OS 10.4

Fra : Lyrik

Dato : 12-09-07 20:37

http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator_new/models.asp?Manufacturer=app&root=us&LinkBack=http%3A%2F%2Fwww.kingston.com&sys_line=iMac+Intel+Core+2+Duo&distributor=0&submit1=Search

Hilsen
Jens

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-09-07 22:51

On 2007-09-12 20:07:54 +0200, zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com (Peter
Ursin) said:

> [...]
>
> Teknologi DDR II SDRAM
>
> Model SO DIMM 200-pin
>
> Hukommelsesfrekvens 667 MHz ( PC2-5300 )

Det lyder alt sammen meget rigtigt. Måske er det bare mig, der er
overforsigtig, men jeg ville nu give kr. 140,- mere, og så få den
systemspecifikke Kingston KTA-MB667/2G RAM frem for ValueRAM..
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Peter Ursin

Dato : 13-09-07 08:50

"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder alt sammen meget rigtigt. Måske er det bare mig, der er
> overforsigtig, men jeg ville nu give kr. 140,- mere, og så få den
> systemspecifikke Kingston KTA-MB667/2G RAM frem for ValueRAM..

Det var også mit førstevalg, men nu har varen i 14 dage været forsinket, de
ved stadig ikke hvornår der kan leveres. Jeg kigger derfor efter et
alternativ. Jeg tror altså jeg tager chancen.
Tak for svaret.

mvh
Peter

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 15-09-07 21:46

> [...]

> ved stadig ikke hvornår der kan leveres. Jeg kigger derfor efter et
> alternativ. Jeg tror altså jeg tager chancen.

Kan du ikke bare bestille ved Crucial.com?