Crumpler-butik i København?
Fra : Rasmus Bruun

Dato : 09-09-07 23:14

Ved juletid så jeg en butik i København, der på afstand så ud til kun
at sælge Crumpler-tasker. Det var vist på en af gaderne mellem Strøget
og Nørre Voldgade.

Jeg ledte forgæves efter butikken i sidste uge. Er der nogen, der ved,
hvor den ligger?

--
Rasmus Bruun
2730 Herlev

Fra : Steen Larsen

Dato : 10-09-07 11:44

On 2007-09-09, Rasmus Bruun <usenet@remove.rasmusbruun.dk> wrote:
> [...]
> og Nørre Voldgade.
>
> Jeg ledte forgæves efter butikken i sidste uge. Er der nogen, der ved,

Skindergade 22

Fra : Rasmus Bruun

Dato : 10-09-07 22:45

On 2007-09-10, Steen Larsen <slykking.remove@this.gmail.com> said:

> Skindergade 22

Tak for hurtigt svar!

--
Rasmus Bruun
2730 Herlev

Fra : Per Rønne

Dato : 10-09-07 16:30

Rasmus Bruun <usenet@remove.rasmusbruun.dk> wrote:

> Ved juletid så jeg en butik i København, der på afstand så ud til kun
> at sælge Crumpler-tasker.

Hvad er det særlige med Crumpler-tasker?

Og jeg har fundet dem på nettet:

<http://www.crumpler.dk/2.0/site.html>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Rasmus Bruun

Dato : 10-09-07 22:51

On 2007-09-10, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> Hvad er det særlige med Crumpler-tasker?
>
> Og jeg har fundet dem på nettet:
>
> <http://www.crumpler.dk/2.0/site.html>

Jeg er ikke så imponeret over de Targus-rygsække, jeg har set rundt
omkring, så jeg vil lige se Crumplers modeller. Der er kræset lidt mere
for detaljerne, men de er sikkert også dyre. Pudsigt, at crumpler.dk
virker. Jeg har prøvet flere gange på forskellige dage, hvor jeg blot
har fået en fejlmeddelelse.

--
Rasmus Bruun
2730 Herlev

Fra : Per Rønne

Dato : 11-09-07 04:53

> [...]

> for detaljerne, men de er sikkert også dyre. Pudsigt, at crumpler.dk
> virker. Jeg har prøvet flere gange på forskellige dage, hvor jeg blot

OK, men at dømme efter billederne er der kun tale om skuldertasker.
Ikke om tornystre, som jeg foretrækker.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-09-07 07:17

> [...]

> for detaljerne, men de er sikkert også dyre. Pudsigt, at crumpler.dk
> virker. Jeg har prøvet flere gange på forskellige dage, hvor jeg blot

Prøv at se på Brenthaven istedet ...

/thomas

Fra : Mikkel Westh

Dato : 24-09-07 22:29

On 2007-09-10 17:29:53 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> Hvad er det særlige med Crumpler-tasker?

De er enormt lækre.. Har ikke speciel erfaring med andre mærker, men
jeg valgte Crumpler, da jeg skulle have en rygsæk til min Macbook. Har
haft den i halvandet år nu, og den er stadig som ny.
Den tilbyder solid indpakning, og så kan jeg rigtig godt lide det lidt
friske design.

Overvejer at købe en til min nyindkøbte iPod Classic, men jeg vil først
lige ind i butikken og se på modellerne.

Mvh. Mikkel