AirPort Express som klient, extender eller~
Fra : Jonas Delfs

Dato : 04-09-07 23:32

Hej gruppe

Vi har et trådløst netværk sat op i den ene ende af lejligheden, hvor
netstikket nu engang er. Det er vist en D-Link boks af nyere dato.
Jeg vil gerne ha' mig en AirPort Express så jeg kan afspille musikken
trådløst til mit stereoanlæg, og så kommer spørgsmålene: kan jeg nøjes
med at sætte AirPort op som en klient på det eksisterede netværk, så det
ikke skal pille ved D-Link'en eller ha' flere forskellige netværk? Eller
skal det konfiguereres som extender med WDS - og er det til? Andet jeg
skal være opmærksom på?

På forhånd tak!

Mvh. Jonas

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 05-09-07 11:36

Jonas Delfs <jonas@FJERNdelfs.dk> writes:

> [...]
> med at sætte AirPort op som en klient på det eksisterede netværk, så
> det ikke skal pille ved D-Link'en eller ha' flere forskellige netværk?

Jeg har sat min Express op som klient i det eksisterende trådløse
netværk, og det fungerer uden problemer.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 05-09-07 17:42

"Jonas Delfs" <jonas@FJERNdelfs.dk> skrev i en meddelelse news:46dddcca$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> ikke skal pille ved D-Link'en eller ha' flere forskellige netværk? Eller
> skal det konfiguereres som extender med WDS - og er det til? Andet jeg

Hvis du har wifi dækning der hvor dit stereoanlæg står, vil du ikke have noget problem med at bruge den som klient.

Mvh Morten Fjendbo

Fra : Jonas Delfs

Dato : 05-09-07 23:13

Morten Fjendbo skrev:

> Hvis du har wifi dækning der hvor dit stereoanlæg står, vil du ikke have noget problem med at bruge den som klient.

Perfekt - det var det jeg ville høre. Netværk er der masser af, så det
er klart den letteste løsning...

Takker!

Mvh. Jonas