Debatforum - hvordan fjerner man indlæg
Fra : Rundtombogen.dk

Dato : 24-10-07 19:06

Hejsa

Jeg er ny her og har et spørgsmål omkring Frontpage debatforum.
Jeg satte for nylig et debatforum på min hjemmeside, men opdager
her til aften, at nogen har indsat et link med reklame for
rignetoner som tråd på foraet. Er lidt i tvivl om det er en
automatisk spam som er sat på siden, eller om der er tale om en
person som har sat det på manuelt.

Dette indlæg vil jeg selvfølgelig gerne fjernet, da det får
hjemmesiden til at fremstå useriøs for dens brugere, men jeg ved
ikke helt hvordan jeg skal bære mig ad. Jeg kan se, at der
tidligere er blevet spurgt på emnet herinde, men jeg fandt
desværre ikke rigtig et endeligt svar på den tråd.

Samtidig vil jeg høre, om man kan ændre på udseendet af det
debatforum, som man får når man benytter guiden, da jeg synes at
det fremstår noget klodset?

Er der mon nogen som kan hjælpe mig?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Hansen

Dato : 24-10-07 21:01

"Rundtombogen.dk" <info@rundtombogen.dk> skrev i en meddelelse

> Samtidig vil jeg høre, om man kan ændre på udseendet af det
> debatforum, som man får når man benytter guiden, da jeg synes at
> det fremstår noget klodset?
>
> Er der mon nogen som kan hjælpe mig?

Hej

Jeg er godt klar over at jeg svare ved siden af, hvad du spørg om, men jeg
har selv været ved forumet og fra valgte MS, det det som regel giver flere
spørgsmål end svar.
Derfor vil jeg anbefale dig at bruge http://www.forumup.dk/ det er nemt at
administrer og forholdsvis nemt at få til at se ud som man vil, dvs. logo og
link til hovedside mm.

Håber det hjælper dig.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : enkvinde

Dato : 24-10-07 21:50

> [...]
>
> Samtidig vil jeg høre, om man kan ændre på udseendet af det
> debatforum, som man får når man benytter guiden, da jeg synes at

Hejsa og velkoms

Og tillykke med dit første spamindlæg Jeg tør rolig love, at det ikke
bliver det sidste. Sagen er at Frontpages forum ikke har spamsikring og når
de først har fundet dig, så får du ikke fred mere.

Hvad angår udseendet af forrummet, er det meget begrænset hvad du kan styre.

Jeg vil som Jesper sige... glem alt om at bruge det forum og find dig et
andet MED spamsikring Og gider du ikke selv rode med koder og
opdateringer, så er forumup som Jesper foreslår en nem og gratis løsning.

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.