Dagens ord - Evil
Fra : Ukendt

Dato : 15-11-07 20:06

Tak for at have fået stafetten tilbage.

Jeg vil bringe den længere ned i mørket end hard rock, med ordet
"Evil"

Først og fremmest er der ELP's uforlignelige og uforgængelige "Karn
Evil 9".
Det nummer bliver jeg aldrig træt af, som det veklser mellem det ene
virtuose tema efter det andet.
Her er et specielt klip, hvor nummeret faktisk bliver til under en
øvesession: http://www.youtube.com/watch?v=p3zOB-nP5nk
Men snyd jer ikke for at høre det i den fulde længde på ca. 35
minutter (Har ikke kunnet finde det online)

For nu faktisk at komme helt ned i det mørke område, har jeg her Razor
med "Evil Invaders": http://www.youtube.com/watch?v=qGgXx_egSh8
Mere trashy bliver det ikke

Take it away

/Alex

Fra : Max

Dato : 15-11-07 20:48

Hej Alex

> Jeg vil bringe den længere ned i mørket end hard rock, med ordet
> "Evil"

Så er det naturligvis E.L.O. Evil Woman

http://www.youtube.com/watch?v=2xphpdgQSOQ

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-07 21:19

Max wrote:
> Så er det naturligvis E.L.O. Evil Woman
>
> http://www.youtube.com/watch?v=2xphpdgQSOQ

Herligt genhør.

Det fik mig til at mindes dengang konen og jeg så ELO i Musikteatret i
Holstebro for 6-7 år siden. En KANON oplevelse.

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Michael Lund

Dato : 15-11-07 21:58

> Tak for at have fået stafetten tilbage.
>
> Jeg vil bringe den længere ned i mørket end hard rock, med ordet
> "Evil"

Hvilket straks fik mig til at tænke på Black Sabbath's Lady Evil.

Her i en ny optagelse under det mere eller mindre påtvungne navn Heaven and
Hell

http://www.youtube.com/watch?v=76ztr5xLE2U

Mic.

Fra : Max

Dato : 15-11-07 22:44

Hej Alex

> Jeg vil bringe den længere ned i mørket end hard rock, med ordet
> "Evil"

Fra Evil til Devil er der ikke ret langt, hvilket får mig til at tænke
på disse 4 gamle herlige drenge The Highwaymen med
nummeret The Devils Right Hand.

Den kunne jeg ikke finde på røret, så i må nøjes med

http://www.youtube.com/watch?v=uw1bHaUk1CM

--
Mvh Max