Et slag for mindre udbredte biler
Fra : Martin

Dato : 09-11-07 21:33

Suzuki Swift, og Fiat Tempra.

Der er ikke mange af dem men de har sgu gjort arbejdet godt og man får meget
for pengene.

Eneste ulempe er at reservedele ikke hænger på træerne.

Fra : Lau

Dato : 10-11-07 01:23

> Eneste ulempe er at reservedele ikke hænger på træerne.

OK - den må du uddybe. Hvilke reservedele hænger på hvilke træer.
Jeg mangler 2 forskærme til en w124'er hvis du ser dem hænge et eller andet
sted. Er de modne, så pluk dem for mig.

vh
Lau

Fra : Martin

Dato : 10-11-07 10:12

> OK - den må du uddybe. Hvilke reservedele hænger på hvilke træer.
> Jeg mangler 2 forskærme til en w124'er hvis du ser dem hænge et eller
> andet sted. Er de modne, så pluk dem for mig.

Haha. Det bare ment som i "de er svære at få stumper til" men holder alt på
den evigt er det jo et mindre problem. Det er ikke så let som med en golf 2
hvor du jo nærmest for smidt det hele i nakken.

Forskærme til en w124 sir du. Prøv og spør Vidar i kirkebyen, han har så
meget gammelt møg så mon ikke han også har det.