Opdater 2 frames samtidig
Fra : Dan Michael Christen~

Dato : 12-07-01 22:16

Jeg vil gerne opdatere 2 frames i mit vindue samtidig, når man vælger et
link, er der nogen som kan hjælpe mig med det?

Michael.

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-07-01 22:36

"Dan Michael Christensen" <michaelchr@mail.dk> wrote in message
> Jeg vil gerne opdatere 2 frames i mit vindue samtidig, når man vælger et
> link, er der nogen som kan hjælpe mig med det?
Ja, da:
onClick="parent.enandenframe.location='enandenside.html';">

--
Best regards/Med venlig hilsen
Martin Petersen

NOTE: Remove TREE when replying

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-07-01 23:52

Thu, 12 Jul 2001 23:16:11 +0200, skrev Dan Michael Christensen
<michaelchr@mail.dk>:

>Jeg vil gerne opdatere 2 frames i mit vindue samtidig, når man vælger et
>link, er der nogen som kan hjælpe mig med det?

<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater>

med venlig hilsen
Knud
--