Hvilke bilmærker er de mest solgte i
Fra : Jakob

Dato : 08-11-07 23:05

Hej!
Jeg søger en top-ti over hvilke bilmærker (altså ikke specifikke
modeller) der har været, de mest solgte i Danmark, fordelt på år. Meget
gerne med angivelse af hvor store markedsandelene er.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den information? Det er til en
akademisk opgave så kilden skal helst være forholdsvist pålidelig

Hilsen
Jakob

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 09-11-07 00:04

Jakob <jtonospam@mail.dk> skrev :

>Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den information? Det er til en
>akademisk opgave så kilden skal helst være forholdsvist pålidelig

Ja - så er gruppen her ikke midlet - forhandlerne heller ikke,
sælgernes slet ikke ..... ;)

DAF er vist dem du skal spørge

--
Jan_stevns

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 09-11-07 03:05

Jakob wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den information? Det er til en
> akademisk opgave så kilden skal helst være forholdsvist pålidelig

http://www.bilimp.dk/statistics/index.asp

Alt afhængig af opgavetypen kan følgende måske tjene til inspiration:

http://www.deloitte.com/dtt/cda/doc/content/autoanalyse.pdf

Knus
Regnar

Fra : Jakob

Dato : 09-11-07 22:09

Regnar Bang Lyngsø wrote:

> http://www.bilimp.dk/statistics/index.asp
>
> Alt afhængig af opgavetypen kan følgende måske tjene til inspiration:
>
> http://www.deloitte.com/dtt/cda/doc/content/autoanalyse.pdf

Super. Det var lige hvad jeg skulle bruge. tak for tippet.

--
Jakob