Trafikfarlig færdselsbetjent.
Fra : Fly Christensen

Dato : 07-11-07 19:25

Davs!

Jeg faldt lige over denne nyhed på DR-Update

http://www.dr.dk/NETTV/Update/2007/11/07/20071107175401.htm

Fly

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-11-07 19:36

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> wrote in news:473202a1$0$90268
$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeg faldt lige over denne nyhed p† DR-Update
> http://www.dr.dk/NETTV/Update/2007/11/07/20071107175401.htm

Jamen så gør det da heller ikke noget at køre for stærkt, tale i
mobiltelefon, køre over for rødt, køre for tæt, SMSe, læse avis, lave mad
osv mens man kører bil - det er der jo så mange andre der gør og der sker
jo alligevel så meget andet også... Sikke en logik han ligger for dagen.

Fra : Per

Dato : 08-11-07 16:04

Henrik Stidsen wrote:
> [...]
>
> Jamen så gør det da heller ikke noget at køre for stærkt, tale i
> mobiltelefon, køre over for rødt, køre for tæt, SMSe, læse avis, lave

Jo for det er ulovligt alt sammen.

Det er åbenbart ikke ulovligt det han gør ! Så skulle det jo også være
ulovligt at togene kører tæt på motorvejen - dem glor man jo også på.

/Per

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-11-07 17:56

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in news:473324d0$0$2091
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Jo for det er ulovligt alt sammen.

Hvilket ikke er pointen...

> Det er †benbart ikke ulovligt det han g›r ! S† skulle det jo ogs† v‘re
> ulovligt at togene k›rer t‘t p† motorvejen - dem glor man jo ogs† p†.

Pointen i hans argument er at der jo er så meget der er tæt på motorvejen
og at der jo er mange andre der gør det. Det er samme argument som jeg
bruger ovenfor - der sker så meget på motorvejen så det gør ikke så meget
at jeg også gør det. Smart eller ej.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-11-07 19:28

Fly Christensen skrev:
> Davs!
> Jeg faldt lige over denne nyhed på DR-Update
> http://www.dr.dk/NETTV/Update/2007/11/07/20071107175401.htm

Jeg har i løbet af ugen puslet med en idé om at det burde koste
kandidaten en stemme for hver plakat der opsættes ulovligt, og 200
stemmer for bannere m.v..

Så tror jeg nok de lærte det.

Bøder tror jeg ikke på hjælper noget.

--
MVH Finn
Jeg har overskud til at vise hensyn til dig i trafikken.