Hvordan kan jeg se, hvornår jeg skal til s~
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 07-11-07 16:44

.....som jeg husker det, er det snart to år siden. Findes der en officiel
site, hvor jeg kan se det?

Fra : Møller

Dato : 07-11-07 16:58

Henrik Steffensen skrev:
> ....som jeg husker det, er det snart to år siden. Findes der en officiel
> site, hvor jeg kan se det?

Start her:
http://www.biltorvet.dk/MinBil/MinBil.aspx

Møller

Fra : Møller

Dato : 07-11-07 17:00

Henrik Steffensen skrev:
> ....som jeg husker det, er det snart to år siden. Findes der en officiel
> site, hvor jeg kan se det?

Jeg glemte lige:
http://www.bilboksen.dk/
Hvor den måske er.

Møller

Fra : KASO

Dato : 07-11-07 21:40

"Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> ....som jeg husker det, er det snart to år siden. Findes der en officiel
> site, hvor jeg kan se det?

Din registreringsattest. Bilen skal synes 4 år efter 1. registreringsdato og
derefter hvert andet år. Dato for sidste syn har ingen indflydelse - det er
1. registreringsdato, der gælder. Eneste undtagelse er, hvis du decideret
har bestilt et syn, hvor du har fået ændret datoen for fremtidige periodiske
syn (alm. periodiske syn kan ikke anvendes her).

Fra : Leonard

Dato : 08-11-07 09:52

On Wed, 7 Nov 2007 21:40:05 +0100, KASO wrote:

> [...]
> har bestilt et syn, hvor du har fået ændret datoen for fremtidige periodiske
> syn (alm. periodiske syn kan ikke anvendes her).

Så er det bare jeg ikke forstår den indkaldelse jeg netop har fået, hvor
der står at bilen skal være synet senest d. 27. 12.
Bilen er indregistreret d. 9. 1. og har kun været til et almindeligt
periodisk syn tidligere.

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/