opsætning af BredBånd
Fra : peet_dk

Dato : 12-07-01 21:58

jeg har sommer ferie nu, og derfor har jeg tid til at sætte op ordenligt så
det ikke bliver noget sjusk når leverings datoen først nærmer sig. Derfor
ville det være rart hvis I ville se min "opsætning" igennem.

I kan se hvordan jeg havde tænkt mig at opsætte det her:

P.S: gider ikke vente "jeg ved ikke hvor langt tid" på at få fat i en TDC
medarbejder, for at få svar.

--
peet_dk was here....
ICQ#71309759 www.icq.com

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 12-07-01 22:06

"peet_dk" <peet_dk@nospam.dk> wrote Thu, 12 Jul 2001 22:57:47 +0200
:

>Derfor
>ville det være rart hvis I ville se min "opsætning" igennem.

Jeg er helt sikker på at du kan få hjælp i en netværks gruppe eller
lignende.

Her sammenligner vi udbydere og leger ikke IT konsulenter, specielt
ikke for folk som ikke "gider" kontakte supporten der kan hjælpe.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Peter

Dato : 12-07-01 22:16

"peet_dk" skrev
> I kan se hvordan jeg havde tænkt mig at opsætte det her:

Det lader til, at du er lidt på vilspor. Prøv at se "Quick Start Guide for
IDSN", som du kan downloade fra
http://www.teledanmark.dk/internet/bredbaand/bredb_vilkaar.htm

Fra : Karsten Andersen

Dato : 12-07-01 22:23

Thu, 12 Jul 2001 23:16:01 +0200, skrev Peter, på 10 linier, i
<3b4e13e7$0$949$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

Lidt?

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-07-01 23:59

"peet_dk" <peet_dk@nospam.dk> wrote in message
> [...]

> ville det være rart hvis I ville se min "opsætning" igennem.
>
> I kan se hvordan jeg havde tænkt mig at opsætte det her:

Hej Peet

Jeg har lavet dejlig tegning til dig...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-07-01 00:05

> Hej Peet
>
> Jeg har lavet dejlig tegning til dig...

Hej igen,,,

Jeg kom lige til at,,,,,

Hvis det er Bredbånd_adsl.... Så er der ikke router med,,, hvis altså du
ikke køber en..

Men så skal du bare så bort fra Routeren,, og koble i hub/Switch,, eller i
en gateway computer