Fede fælge, men det var ikke kun
Fra : Ole

Dato : 05-11-07 16:19

Der er bilmærker jeg aldrig har hørt om:

http://www.borraniwheels.com.au/Gallery.htm

Ole M

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 05-11-07 22:46

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse
> Der er bilmærker jeg aldrig har hørt om:
>
> http://www.borraniwheels.com.au/Gallery.htm

Jeg har heller ikke hørt om bilmærket 'Glamour girls'

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 05-11-07 22:58

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> writes:

> "Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har heller ikke hørt om bilmærket 'Glamour girls'

Det er vel et dæknavn, modellerne er i hvert fald ret hårdtpumpede
både fortil og bagtil....

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-11-07 22:19

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel et dæknavn, modellerne er i hvert fald ret hårdtpumpede
> både fortil og bagtil....

Privatdetektiven: Kald mig bare for Dunlop'pen, det er mit dæknavn.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 06-11-07 23:56

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> writes:

> "Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Privatdetektiven: Kald mig bare for Dunlop'pen, det er mit dæknavn.

For ung til at have læst Pirelli+Firestone i Den Bett'Pjosker?

http://www.jesperdeleuran.dk/Pages/Pirelli_&_Firestone.html

De endte med at gå under dæk-dæknavne (Schiønning+Arve) fordi
fabrikanterne manglede humoristisk sans. Senere under
dæk-dæk-dæknavnene Continental+Goodyear fordi andre dækfirmaer havde
både humoristisk og PR sans....

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-11-07 00:04

> [...]
> fabrikanterne manglede humoristisk sans. Senere under
> dæk-dæk-dæknavnene Continental+Goodyear fordi andre dækfirmaer havde

Da Dirch Passer døde i 1980 og det er fra en af hans monologer, så tror jeg
at Bett'Pjosker er yngre

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 07-11-07 00:15

> [...]

> "Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Da Dirch Passer døde i 1980 og det er fra en af hans monologer, så tror jeg

Nix, det var Per Håndholdt, sludder, Højholt. Gittes monologer og
andre kvababbelser, 1983. (Og P+F er noget før, fra 79-81). Selv