Berlingo
Fra : CL

Dato : 04-11-07 19:47

Har købt en Berlingo van fra 98 og i den lyser baklyset
kun i højre lygte og tågelyset kun i venstre lygte.
er det standart ?

Carsten Larsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-11-07 19:55

CL skriver:

> Har købt en Berlingo van fra 98 og i den lyser baklyset
> kun i højre lygte og tågelyset kun i venstre lygte.
> er det standart ?

Højst sandsynligt, sådan er det i mange biler.

Prøv at se efter om der er pærer i de lygter der "ikke lyser".

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : CL

Dato : 04-11-07 21:01

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Højst sandsynligt, sådan er det i mange biler.
>
> Prøv at se efter om der er pærer i de lygter der "ikke lyser".
>
> Klaus

Det er der og der er også trukket samme antal ledninger ud til
lygterne (pærene kan være sat i af tidligere ejer)
Der er forberedt til alt muligt i sikringsboxen så det kan være at jeg kan
få lys i den ekstra baklykte ved at montere en sikring i en tom plads.
(På sådan en fransk bil er der ikke angivet på låget til boxen
hvad de forskellige sikkringer dækker )

Carsten Larsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-11-07 21:09

CL skriver:

> Det er der og der er også trukket samme antal ledninger ud til
> lygterne (pærene kan være sat i af tidligere ejer)

I en af mine tidligere golfer var der holder og glas til tågelys i begge
sider, men den ene var der inge pære i, her var parabolen heller ikke
"forsølvet".

Men tæl lige antallet af ledninger, passer det med at der kun er
tågelygte i den ene side og baklys i den anden ?

(jeg går ud fra at pærene ikke er sprunget??).

> [...]
> få lys i den ekstra baklykte ved at montere en sikring i en tom plads.
> (På sådan en fransk bil er der ikke angivet på låget til boxen

Står det så ikke i brugsforvirringen ?

Fra : thomassteinmeier@gma~

Dato : 04-11-07 21:49

On Nov 4, 6:46 pm, "CL" <d...@dd.dd> wrote:
> Har købt en Berlingo van fra 98 og i den lyser baklyset
> kun i højre lygte og tågelyset kun i venstre lygte.
> er det standart ?

Kort og godt: Ja.

/Tvsmeier