Hvor køber man renseservietter?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-11-07 10:32

Hvor køber man bedst og billigst en stak renseservietter (våde servietter
pakket lufttæt) til at have liggende i bilen?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-11-07 10:44

Hans Paulin (6310) wrote:
> Hvor køber man bedst og billigst en stak renseservietter (våde servietter
> pakket lufttæt) til at have liggende i bilen?

Netto vel. Kig under babyudstyr.

--
vh
Torben

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-11-07 10:45

Torben Scheel skrev:

> Netto vel. Kig under babyudstyr.

Okay (så støtter vi Maersk lidt i disse her tider ) - er det
"dagligvare"?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-11-07 11:01

Hans Paulin (6310) wrote:

> Okay (så støtter vi Maersk lidt i disse her tider ) - er det
> "dagligvare"?

Kommer an på om man har børn hver dag.

--
vh
Torben

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 01-11-07 13:56

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> Kommer an på om man har børn hver dag.

ROFL!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-11-07 11:19

On Thu, 1 Nov 2007 10:31:44 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Hvor køber man bedst og billigst en stak renseservietter (våde servietter
>pakket lufttæt) til at have liggende i bilen?

Hvad med 'Alles Klar'? Aldi har dem jævnligt til en 10'er for en pakke
med 50 stk.
Bilka har dem i denne uge til 5 pk. for 49-50 kr.

--
MuhammeDanmark? NEJ TAK!

Stem på DF d. 13. november!

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-11-07 13:00

Hr. Jensen skrev:

> Hvad med 'Alles Klar'? Aldi har dem jævnligt til en 10'er for en pakke
> med 50 stk.

Dem snupper jeg!

> Bilka har dem i denne uge til 5 pk. for 49-50 kr.

Bilka glimrer så ved sit fravær i Sønderborg...
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-11-07 13:56

Hans Paulin (6310) wrote:

> Bilka glimrer så ved sit fravær i Sønderborg...

Nu skal du ikke være så besværlig Du tager bare til A-Z - det er jo
Bilka uden fødevarer.

Fly

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-11-07 23:17

Fly Christensen skrev:

> Nu skal du ikke være så besværlig Du tager bare til A-Z - det er
> jo Bilka uden fødevarer.

Så napper jeg dem i morgen!

(Hvis ikke de er væsentlig billigere i Kloppenburg / Citti?)

Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-11-07 23:44

Hans Paulin (6310) wrote:

> Så napper jeg dem i morgen!
>
> (Hvis ikke de er væsentlig billigere i Kloppenburg / Citti?)

Schlecker plejer at være billige med den slags artikler, hvis du
alligevel skal syd på - men væsentlig? Det tror jeg ikke. Personligt
nægter jeg dog at købe ind hos Schlecker, da de overlagt numseløber
deres personale.

Fly

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-11-07 23:46

Fly Christensen skrev:

> Schlecker plejer at være billige med den slags artikler, hvis du
> alligevel skal syd på - men væsentlig? Det tror jeg ikke.

Nej, vi snakker jo små beløb.

> Personligt
> nægter jeg dog at købe ind hos Schlecker, da de overlagt numseløber
> deres personale.

Fint nok!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-11-07 14:46

On Thu, 1 Nov 2007 13:00:20 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Dem snupper jeg!

Det er dog ikke sikkert, at de har dem i den lokale lige nu, for det
er som sagt kun med jævne mellemrum, at de er i sortimentet.

--
MuhammeDanmark? NEJ TAK!

Stem på DF d. 13. november!

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-11-07 23:19

Hr. Jensen skrev:

> Det er dog ikke sikkert, at de har dem i den lokale lige nu, for det
> er som sagt kun med jævne mellemrum, at de er i sortimentet.

Filiallederen beklagede mange gange da jeg var der i dag - heller ikke i
Netto eller hos thansen var der gevinst
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Møller

Dato : 01-11-07 13:26

Hans Paulin (6310) skrev:
> Hvor køber man bedst og billigst en stak renseservietter (våde servietter
> pakket lufttæt) til at have liggende i bilen?

Kommer an på hvad du skal bruge:

Mange renseservietter er tilsat lidt creme: brug dem ikke til briller,
vinduer, rat m.v. du skal have fat i f.eks:

Benntag: Hospitalsserviet.
Ethanol + klorhexidindiglyconat.

Matas, Apoteket, Supermarkeder, Falck

Jeg fik mine på arbejdet: da jeg har hjemmekontor, skal jeg jo også rense
tastatur og telefon hjemme.

Så søg under Brenntag.

Møller

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-11-07 13:32

Møller skrev:

> Kommer an på hvad du skal bruge:

Havde én liggende fra sidste gang jeg fløj med "LOT"

Den var fin og ikke fedtet.

> Mange renseservietter er tilsat lidt creme: brug dem ikke til briller,

Har mineralglas, så hér dur kun et viskestykke vasket uden skyllemiddel.

> Så søg under Brenntag.

Ok, tak.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Møller

Dato : 01-11-07 16:44

Hans Paulin (6310) skrev:

> Havde én liggende fra sidste gang jeg fløj med "LOT"
>
> Den var fin og ikke fedtet.

Jeg pudsede briller i den jeg fik hos SAS: jeg kunne ikke se om
landingshjulene har ude eller ej

Møller

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-11-07 23:20

Møller skrev:

> Jeg pudsede briller i den jeg fik hos SAS: jeg kunne ikke se om
> landingshjulene har ude eller ej

At pudse (mineralglas)briller er en videnskab
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Uffe Ravn

Dato : 02-11-07 01:05

Hans Paulin (6310) wrote:

> At pudse (mineralglas)briller er en videnskab

Det kommer vel også an på meget glassene er blevet armeret?

Engang hvor jeg skulle svejse/slibe på en gammel 127er, så tog jeg pænt de
forholdsvis nye briller af, og sikkerhedsbrillerne på.
Brillerne hang så pænt på deres plads, uden på brystlommen.
*DOOOOOOOHHHHHH!*
--
Mvh. Uffe Ravn
Nu med plastikglas.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-11-07 07:57

Uffe Ravn skrev:

> [...]
> pænt de forholdsvis nye briller af, og sikkerhedsbrillerne på.
> Brillerne hang så pænt på deres plads, uden på brystlommen.

Hæ hæ

Svejsede engang - uden maske på - en kasse sammen til en trillebør; den
virkede som en parabolskål, så jeg blev velstegt, lækker og brun
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Møller

Dato : 02-11-07 13:20

Uffe Ravn skrev:
--
Mvh. Uffe Ravn
Nu med plastikglas.

Æh: plastlinser!

Møller

Fra : Uffe Ravn

Dato : 02-11-07 19:09

Møller wrote:

Nu med plastikglas.

Æh: plastlinser!

Også det.

Altså i 2 lag.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Møller

Dato : 02-11-07 13:18

Hans Paulin (6310) skrev:

> At pudse (mineralglas)briller er en videnskab

Ja og jeg er ikke videnskabsmand, så jeg brugte før Extran . (ikke
energidrik, men kemikaliet) Typebetegnelse kan jeg ikke lige huske. Men det
er fra Struers.

Nu alm sprinklervæske, det er også det du kan købe hos optikeren.
Jeg har set Nordkemi i Næstved: de købte palletanke med sprinklervæske og
tapper det i med 10 ml. Pæn Fortjeneste.
Om de laver det mere ved jeg ikke, men det var da en god start for en lille
virksomhed!

Møller