For de nysgerrige - web tv fra løjserne
Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 31-10-07 20:28

G'aften rødder - og de obligatoriske

Kører lige lidt webcam test - nu med live pictures

http://www.dkfritidbil.dk:81

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-07 20:32

On Wed, 31 Oct 2007 20:27:43 +0100, jan@bygteknik.dk wrote:

>G'aften rødder - og de obligatoriske
>
>Kører lige lidt webcam test - nu med live pictures
>
>http://www.dkfritidbil.dk:81

"Siden kan ikke vises" - falsk reklame, bvaadr ))
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-10-07 20:32

jan@bygteknik.dk skriver:

> G'aften rødder - og de obligatoriske

Aften...

> Kører lige lidt webcam test - nu med live pictures
>
> http://www.dkfritidbil.dk:81

Duer ikke - den svarer ikke

http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Møller

Dato : 31-10-07 21:23

jan@bygteknik.dk skrev:
> G'aften rødder - og de obligatoriske
>
> Kører lige lidt webcam test - nu med live pictures
>
> http://www.dkfritidbil.dk:81

Ifølge min kalender er der langt til 1.april:
Der er ikke hul igennem til løjserne: prøv med et par nye tændrør:

Forbindelsens tidsfrist udløb

Serveren www.dkfritidbil.dk er for lang tid om at svare.
* Siden kan være midlertidigt utilgængelig eller travlt optaget.
Forsøg igen om et øjeblik.
* Hvis du er ude af stand til at indlæse nogen sider overhovedet,
undersøg da din computers netværksforbindelse.
* Hvis din computer eller dit netværk er beskyttet af en firewall
eller proxy, sørg da for at Firefox har tilladelse til at tilgå nettet.

Møller

Fra : Madsen58

Dato : 31-10-07 21:24

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse
> G'aften rødder - og de obligatoriske
>
> Kører lige lidt webcam test - nu med live pictures
>
> http://www.dkfritidbil.dk:81

Virker ikke,det er en ommer

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 31-10-07 22:07

"Madsen58" <madsen58@hotmail.com> skrev :

>Virker ikke,det er en ommer

Ja - kameraet er gået til de evige bitmarker ... damm...

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-07 19:41

On Wed, 31 Oct 2007 22:06:51 +0100, jan@bygteknik.dk wrote:

>Ja - kameraet er gået til de evige bitmarker ... damm...

Pokkers! Kunne være skægt at se Setto "hjælpe til" )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-07 20:32

jan@bygteknik.dk wrote:
> Kører lige lidt webcam test - nu med live pictures

Åhh Gud!! På linket sad en nøgen semi-gammel halvfed dansker med svinet i
hånden!
Kan du ikke teste på en lukket kanal, Jan! hehe