En anden slags Volvo.
Fra : BJ

Dato : 31-10-07 16:36

Denne lidt anderledes Volvo er netop vist på et motorshow.

Navnet er Volvo Caresto Hot Rod V8 Speedster

http://www.youtube.com/watch?v=TPlok2iOF0M

mvh
Bjørn J.

Fra : Nicolai Mølgaard-And~

Dato : 31-10-07 22:39

Hej Bjørn.

Ja, lidt volvo er der faktisk over den, men hvad kan den bruges til? Synes
nok den er en smule for egoistisk, en alm. volvo cabriolet kunne være
dejligt, men først den dag jeg ikke bor i dette skatteplagede land.

Med venlig hilsen nordfra
Nicolai Mølgaard-Andersen

Fra : BJ

Dato : 31-10-07 23:04

"Nicolai Mølgaard-Andersen" <spoilerkit@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej Nicolai.

> Ja, lidt volvo er der faktisk over den, men hvad kan den bruges til? Synes
> nok den er en smule for egoistisk, en alm. volvo cabriolet kunne være
> dejligt, men først den dag jeg ikke bor i dette skatteplagede land.

Tjaee ... den kunne sikkert være sjov at køre søndagskørsel i.

Om den er til bane, er vist svært at sige umiddelbart.

Ja, drømme har vi jo altid lov at have..

PS: Havde besøg i dag af Torben. Nu må vi, hvordan det spænder af..

Med venlig hilsen fra Trekantsområdet

Bjørn J.