Lakstift på denne årstid
Fra : Kim Petersen

Dato : 25-10-07 21:49

Jeg har været uheldig at få et par småridser på siden af bilen -
tilsyneladende nogen der har skrabet imod med en lynlås, sikkert på en Føtex
parkeringsplads

Nu har jeg så endelig fået anskaffet mig en lakstift der passer, men på den
står der at temperaturen ved anvendelse skal være minimum 15 grader. Er det
så totalt håbløst at prøve det nu, hvor dagtiden jo nok kun byder på omkring
10 grader? Bilen står normalt udenfor, allerhøjest i en uopvarmet garage.

Mvh.
Kim

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-10-07 23:48

Kim Petersen skrev:

> Er det så totalt håbløst at prøve det nu

Hårtørrer!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Kim Petersen

Dato : 26-10-07 15:16

> Hårtørrer!

Har overvejet det, men ejer ikke en sådan - ejer desværre heller ikke en
kæreste med en sådan Men ok, jeg må se om jeg kan låne mig frem.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 26-10-07 15:25

Kim Petersen wrote:

> Har overvejet det, men ejer ikke en sådan - ejer desværre heller ikke
> en kæreste med en sådan Men ok, jeg må se om jeg kan låne mig
> frem.

Hvis du har venner, der vil låne dig en kæreste, er jeg godt nok imponeret

Det næste bliver vel at du får lov at låne deres biler

Ebbe

Fra : Kim Petersen

Dato : 26-10-07 15:33

> Hvis du har venner, der vil låne dig en kæreste, er jeg godt nok imponeret
>

> Det næste bliver vel at du får lov at låne deres biler

Hmm... Tjah... De er da godt nok gode venner, men den går nok ikke - de står
fast på at bilen ikke lånes ud!