Kedelige paneler under døre
Fra : Mathias

Dato : 25-10-07 16:59

Hej NG

Min bil har nogle sorte paneler (vanger?) under dørene, vistnok lakerede, i
ved den slags der ligesom bølger lidt i struktur. Den sorte farve er blevet
noget falmet, og jeg ville gerne friske den op. Jeg har noget Simoniz
"Bumper Black" stående, kan dette bruges selvom det er til plast og gummi,
eller er der andet som er bedre?
Har prøvet at give dem noget lys Pava, det blev de flotte af, men det holdt
ikke længe!

-Mathias

Fra : Frank

Dato : 25-10-07 17:48

"Mathias" <baggadap_FJERN-DETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og gummi, eller er der andet som er bedre?
> Har prøvet at give dem noget lys Pava, det blev de flotte af, men det

Bumper Black holder heller ikke længe. Rens dem helt af og mal dem sorte
med en spraydåse. Evt. giv dem et nyt lag "appelsinhud" som også fås på
spraydåse. bare husk at bruge jævne bevægelser, da det ellers lynhurtigt
laver plamager hvis du holder dåsen stille.
Hvis du giver nyt appelsinhud, så sørg for at få noget som tørrer helt ud så
du kan male sort ovenpå.

Mvh
Frank