Skoda med elektroniske følere for og bag
Fra : urlex

Dato : 25-10-07 16:11

En bekendt fortæller mig at han skal købe en ny Skoda 1,8 ltr
turbubenzin og med elektroniske følere for og bag, klimaanlæg. Kikket
på Skoda´s side og kan ikke finde modellen, kan I - kan den hedde
favorit ?
vh urlex

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-10-07 16:44

"urlex" <rolex6996@kokage.dk> wrote in message
En bekendt fortæller mig at han skal købe en ny Skoda 1,8 ltr
turbubenzin og med elektroniske følere for og bag, klimaanlæg. Kikket
på Skoda´s side og kan ikke finde modellen, kan I - kan den hedde

Det er nok en Octavia 1.8 TSI i Elegance udstyrsniveauet.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Kasper Christensen

Dato : 25-10-07 17:40

urlex skrev:
> [...]
> turbubenzin og med elektroniske følere for og bag, klimaanlæg. Kikket
> på Skoda´s side og kan ikke finde modellen, kan I - kan den hedde

http://www.skoda.dk/modeller/v2-eksterior.asp?strModel=Octavia

Sikkert en Octavia med den nye motor 1.8t. Den har nemlig også
parkeringssensor for og bag i Eleganceudgaven.

Kasper Christensen
Bil nr. 1: Skoda Octavia Combi Elegance 2.0 FSI ('07)
Bil nr. 2: Citroën Saxo 1,1i SX ('96)

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 25-10-07 20:38

"Kasper Christensen" <news_fjerndette@kasperc.dk> wrote in message

> http://www.skoda.dk/modeller/v2-eksterior.asp?strModel=Octavia
>
> Sikkert en Octavia med den nye motor 1.8t. Den har nemlig også
> parkeringssensor for og bag i Eleganceudgaven.

Det er dælme da kun Skoda der ikke mener at det er nødvendigt at opgive HK,
men kun viser KW :)

http://www.skoda.dk/modeller/v2-priser.asp?strModel=Octavia&action=visTeknik&strVogntype=1Z33Q5&intUdstyrsid=654

Stakkels hr hansen på 60 der køber sådan en, han render rundt og siger til
alle hans venner at hans nye 1,8t har 118 hk :)

Mvh
Jacob

Fra : Klaus Andersen

Dato : 25-10-07 21:12

"Jacob Rungwald" <jacob@rungwald-uden_dette.dk> skrev i en meddelelse

> Det er dælme da kun Skoda der ikke mener at det er nødvendigt at opgive
> [...]

Så må han jo bare kigge her:
http://www.skoda.dk/modeller/v2-priser.asp?strModel=Octavia

Mvh

KA

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 26-10-07 05:45

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> wrote in message

> Så må han jo bare kigge her:
> http://www.skoda.dk/modeller/v2-priser.asp?strModel=Octavia

Jeps, men det er da underligt hvorfor de bare opgiver KW og HK på
undersiderne, nu de er igang.

Mvh
Jacob

Fra : rune.larsen@gmail.co~

Dato : 26-10-07 12:30

On Oct 25, 9:37 pm, "Jacob Rungwald" <jacob@rungwald-uden_dette.dk>
wrote:
> [...]
>
> Stakkels hr hansen på 60 der køber sådan en, han render rundt og siger til
> alle hans venner at hans nye 1,8t har 118 hk :)

*hehe
Er det ikke bare et spørgsmål om at danskerne skal til at mande sig op
og komme i gang med SI-enhederne? Blev det system ikke indført i 1912?

Jeg er ved at blive sindsyg af at svenskerne opgiver bilernes km-tal
som et "mil-tal". Heldigvis er en mil 10km, så omregningen er ikke så
kompliceret.

/Rune - 170kW

Fra : Lars Knudsen

Dato : 26-10-07 20:55

On Fri, 26 Oct 2007 11:29:40 -0000, "rune.larsen@gmail.com"
<rune.larsen@gmail.com> wrote:

> [...]
>Jeg er ved at blive sindsyg af at svenskerne opgiver bilernes km-tal
>som et "mil-tal". Heldigvis er en mil 10km, så omregningen er ikke så

Næææh.. Men stadigvæk.. Når nogen så spørg hvor meget brændstof den
brænder per mil... Skal man alligevel tænke sig om...

** Lars