RIP Holger Laumann
Fra : Martin Bak

Dato : 07-11-07 19:29

"Den 64-årige multimusiker var glad og sprudlende til det sidste og
overværede sin ene ekskone Anne Linnets premiererekoncert i Trommen i
Hørsholm i torsdags"

http://politiken.dk/indland/article422502.ece

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ralph

Dato : 07-11-07 19:42

> http://politiken.dk/indland/article422502.ece

ÆV - han lærte mig at spille saxofon på ½ år

--
Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-07 21:55

On Wed, 7 Nov 2007 19:29:08 +0100, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

>"Den 64-årige multimusiker var glad og sprudlende til det sidste og
>overværede sin ene ekskone Anne Linnets premiererekoncert i Trommen i
>Hørsholm i torsdags"

Øvdaosse, det er godt nok trist.

Holger Laumann var en fast bestanddel af stort set al livemusik jeg
hørte, da jeg flyttede til Århus i starten af 80'erne.
Godt han stadig kan høres på hundredevis af CD'er.

/Alex

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 08-11-07 09:57

Alex Linaa wrote:

> Holger Laumann var en fast bestanddel af stort set al livemusik jeg
> hørte, da jeg flyttede til Århus i starten af 80'erne.
> Godt han stadig kan høres på hundredevis af CD'er.

har aldrig hørt om manden før i dag... ??
kender måske ikke alt dansk musik, men prøver da at holde mig rimeligt
orienteret...
men hvad var det for noget livemusik du så hørte i starten af 80'erne?

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-07 10:14

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> wrote in message
> [...]
> orienteret...
> men hvad var det for noget livemusik du så hørte i starten af 80'erne?

Jeg lyttede meget til jazz i den periode, på Tagskægget, Huset og Bent J,
men også i forbindelse med bl.a. Anne Linnet Band.
Det kan godt være hukommenlsen spiller mig et pus, men det forekom mig at
hver gang man hørte Anne Linnet eller Lis Sørensen, hvilket jeg gjorde
meget, så stod Holger i baggrunden med sin vandlås :)

/Alex

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 08-11-07 14:46

Alex Linaa wrote:

> [...]
> mig at hver gang man hørte Anne Linnet eller Lis Sørensen, hvilket
> jeg gjorde meget, så stod Holger i baggrunden med sin vandlås :)

ok... jeg HADER Anne Linnet... hører det konsekvent ALDRIG...
mage til elendig 80'er navlepilleri skal man lede længe efter...

så det kan være derfor jeg ikke har hørt så meget om ham...

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 08-11-07 15:40

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse
> ok... jeg HADER Anne Linnet... hører det konsekvent ALDRIG...
> mage til elendig 80'er navlepilleri skal man lede længe efter...

Kan du ikke nøjes med at være ligeglad med det?
Der er HAD nok i verden foruden!
/Jørgen

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 08-11-07 18:51

Jørgen Sørensen wrote:
> "Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kan du ikke nøjes med at være ligeglad med det?
> Der er HAD nok i verden foruden!
> /Jørgen

haha,... nej absolut ikke... ik lige med A.L.

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-07 22:07

On Thu, 8 Nov 2007 18:50:50 +0100, "Rasmus M. Jensen"
<rmje03flafflaf@kom.aau.dk> wrote:

>haha,... nej absolut ikke... ik lige med A.L.

Mig? Hvad har jeg nu gjort?

Alex Linaa

Fra : Hauge

Dato : 08-11-07 22:22

Alex Linaa wrote:
> Mig? Hvad har jeg nu gjort?

Synes nok der var en lighed mellem Anne Linnet og dig

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-07 22:32

On Thu, 8 Nov 2007 22:22:25 +0100, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Synes nok der var en lighed mellem Anne Linnet og dig

Ja, vi er begge til kvinder

/Alex

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 08-11-07 23:18