Puscifer - V for vagina
Fra : Member

Dato : 07-11-07 10:40

Hej

Er der andre end mig der synes at der er usædvanligt meget hvid støj på
denne ellers super fede cd?
Findes den i en ordentlig produktin? Hvilken?
Og er der andre end mig i DK der synes at Maynard er for fed, på den gode
måde

/@

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-11-07 10:49

Member <haha@hahaha.com> wrote:

> Hej
>
> Er der andre end mig der synes at der er usædvanligt meget hvid støj på
> denne ellers super fede cd?

Det vil ikke undre mig hvis Meynard har lavet hvid støj med vilje .. he
is that kinda guy ....

> Findes den i en ordentlig produktin? Hvilken?
> Og er der andre end mig i DK der synes at Maynard er for fed, på den gode
> måde

Nej, du er ikke alene ;)

/thomas

Fra : Member

Dato : 07-11-07 11:05

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Det vil ikke undre mig hvis Meynard har lavet hvid støj med vilje .. he
> is that kinda guy ....

Ja det var også min første tanke, synes bare ikke lige det er den slags støj
der er på cd'en, og den er købt på ebay, så er lidt bange for at det måske
er en alternativ udgave (læs piratkopi) jeg har fået fat i.

/@

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-11-07 11:28

> [...]

> der er på cd'en, og den er købt på ebay, så er lidt bange for at det måske
> er en alternativ udgave (læs piratkopi) jeg har fået fat i.

Det er jo meget muligt. Jeg har nemlig ikke set den i butikkerne endnu
.... herhjemme ...

/thomas

Fra : Member

Dato : 07-11-07 11:47

> Member <haha@hahaha.com> wrote:
>
> Det er jo meget muligt. Jeg har nemlig ikke set den i butikkerne endnu
> ... herhjemme ...
>
> /thomas

Har jeg heller ikke, derfor købte jeg i USA, men måske lidt for hurtigt.
Håber den kommer i en bedre produceret udgave.

/@

Fra : Max

Dato : 07-11-07 15:28

Hej Member

> Ja det var også min første tanke, synes bare ikke lige det er den
> slags støj der er på cd'en, og den er købt på ebay, så er lidt bange
> for at det måske er en alternativ udgave (læs piratkopi) jeg har fået

Det giver altså ikke mere støj når man kopiere i den digitale verden.

--
Mvh Max

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 07-11-07 16:53

Max wrote:
> Hej Member

> Det giver altså ikke mere støj når man kopiere i den digitale verden.

jo jo max... lyd-freaksene kan da nemt høre forskel på org. og en kopi...
jow jow...

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw

Fra : Max

Dato : 07-11-07 18:20

Hej Rasmus

> jo jo max... lyd-freaksene kan da nemt høre forskel på org. og en
> kopi... jow jow...

Nu har jeg heldigvis ikk gyldene ører, så jeg nøjes med
at lytte til musikken :)

--
Mvh Max

Fra : Member

Dato : 08-11-07 14:59

> Hej Rasmus

> Nu har jeg heldigvis ikk gyldene ører, så jeg nøjes med
> at lytte til musikken :)
>
> --
> Mvh Max

Nu er jeg ikke lydfreak. Og jeg aner jo ikke hvad min cd er kopieret fra.
Den er købt i god tro, jeg har betalt en pris der svarer til en original cd
pris for den, da jeg forventede at det var en original. Men er kommet i
tvivl da der er meget støj på. Hvis i har hørt cd'en vil i ikke være i
tvivl, jeg har seriøse høreskader efter 10 år i millitæret med rigtigt mange
sprængninger, og jeg hører fint støjen.
Det jeg er bange for er at den er kopieret over på cd fra et tvivlsomt
analogt medie, og at der derved er kommet støj. Men det kan jo også være
tilsigtet fra Maynards side, han er jo kendt for at være lidt alternativ.

/@

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 08-11-07 22:09

"Member" <haha@hahaha.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Findes den i en ordentlig produktin? Hvilken?
> Og er der andre end mig i DK der synes at Maynard er for fed, på den gode

Jeg synes Maynard er rigtig cool omend lidt overvurderet i forhold til så
mange andre.