Volbeat Roskilde 2007
Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 02-11-07 14:31

Hey!

Er der nogle kloge hoveder deude der hvad hvilke numre Volbeat spillede til
Roskilde Festivallen 2007???
Oh, please God help me!

/Martin

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-11-07 21:14

"Martin Mørk Jensen" <martin-mjFJERNDETTE@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Hey!
>
> Er der nogle kloge hoveder deude der hvad hvilke numre Volbeat spillede
til
> Roskilde Festivallen 2007???
> Oh, please God help me!

Er det meget vigtigt for dig at vide? For så kan jeg godt forsøge om jeg kan
finde ud af det

Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 04-11-07 09:01

"Allan Krautwald" <jens_bruun@er_fyldt_med_løgn.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til
>>

> Er det meget vigtigt for dig at vide? For så kan jeg godt forsøge om jeg

Ja, det er meget vigtigt!

Fra : Kong Kent

Dato : 04-11-07 12:48

Martin Mørk Jensen skrev:
> Hey!
>
> Er der nogle kloge hoveder deude der hvad hvilke numre Volbeat spillede til
> Roskilde Festivallen 2007???
> Oh, please God help me!

Det bliver ikke Gud, men KONG KENT der hjælper dig.

Her er setlisten fra 2007:

The Human Instrument
Another Day, Another Way
Radio Girl
Devil Or The Blue Cat's Song
Mr. & Mrs. Ness
Caroline Leaving
Rebel Monster
Say Your NUmber
Sad Man's Tongue
Soulweeper
A Moment Forever
Pool Of Booze
Something Else Or
Danny & Lucy (11 PM)
River Queen
I Only Wanna Be With You
The Garden's Tale

For hyggens skyld får du også lige setlisten fra Roskilde 2006:

Say Your Number
Sad Man's Tongue
Something Else Or
Soulweeper
Caroline Leaving
Alienized
Healing Subconsciously
Danny & Lucy (11 PM)
Another Day, Another Way
The Human Instrument
I Only Wanna Be With You
Pool Of Booze

mvh

Kong Kent - Volbeat aficionado ( og klogt hoved :D )

Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 04-11-07 14:51

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Say Your Number
> Sad Man's Tongue
> Something Else Or
> Soulweeper
> Caroline Leaving
> Alienized
> Healing Subconsciously
> Danny & Lucy (11 PM)
> Another Day, Another Way
> The Human Instrument
> I Only Wanna Be With You
> Pool Of Booze
>

> mvh
>
> Kong Kent - Volbeat aficionado ( og klogt hoved :D )

TAKKER MANGE GANGE!!!!!

Fra : -V-

Dato : 04-11-07 19:22

On 4 Nov., 12:48, Kong Kent <kongk...@anarki.dk> wrote:
> Det bliver ikke Gud, men KONG KENT der hjælper dig.

Hej Kong K, din gamle dødsmetaller.

Hvorfor satan hilste du ikke forleden i Vega, da vi begge så Dimmu
rive det hele fra hinanden?

-V-

Fra : Kong Kent

Dato : 05-11-07 17:14

-V- skrev:

> Hej Kong K, din gamle dødsmetaller.
>
> Hvorfor satan hilste du ikke forleden i Vega, da vi begge så Dimmu
> rive det hele fra hinanden?

Argh, for satan da også. Det var fordi du ikke prikkede mig på
skulderen. Jeg var ellers nem at finde. Jeg var ham den langhårede i en
sort t-shirt med et bandlogo på brystet. ;)

Men mon ikke vi ses til en koncert i fremtiden? Nu har Iron Maiden jo
lige bekræftet, at de gæster Horsens søndag d. 27. juli 2008.

Og så er der GORGOROTH her 2. december 2007 i Århus (Studenterhuset).
Alle gode muligheder for at spotte Kongen. :)

mvh

Kent.

Fra : -V-

Dato : 05-11-07 21:57

On 5 Nov., 17:14, Kong Kent <kongk...@anarki.dk> wrote:

> Argh, for satan da også. Det var fordi du ikke prikkede mig på
> skulderen. Jeg var ellers nem at finde. Jeg var ham den langhårede i en
> sort t-shirt med et bandlogo på brystet. ;)

Jeg råbte og skreg, men det var satme svært at råbe dig op.

Jeg skilte mig ellers rimeligt meget ud med meget kort hår og en rød
(Iron Maiden!) t-shirt.

> Men mon ikke vi ses til en koncert i fremtiden? Nu har Iron Maiden jo
> lige bekræftet, at de gæster Horsens søndag d. 27. juli 2008.

Jeg hverken kan eller vil afkræfte at vi ses dér.

Har du iøvrigt også lige en sætliste fra Amon Amarth i ærmet?

-V-