Dagens "hva hulen hedder den 80'er sang"
Fra : Morten Nielsen

Dato : 30-10-07 11:28

Så faldt jeg igen igen over en gammel sag jeg ikke aner hvad hedder, og som
jeg ikke kan google mig klog på:
Et 80'er nummer man stort set aldrig hører mere, der hedder noget i stil med
Boys Rule The World. Lyd og tempe er en mellemting mellem Japanese Boy, og
the Cars' You Might Think..

Nogen kloge der kan hjælpe mig?

/Morten

Fra : Holst

Dato : 30-10-07 12:10

Morten Nielsen wrote:

> [...]
> Boys Rule The World. Lyd og tempe er en mellemting mellem Japanese Boy, og

Eneste jeg kommer til at tænke på er Tears for Fears' "Everybody Wants
to Rule the World", men det passer jo ikke helt med dit 'Boys'. Men du
kan jo lytte, om det er den:

http://www.youtube.com/watch?v=ughqjbzx2Fk

Fra : Claus Skaarup

Dato : 30-10-07 15:03

"Morten Nielsen" <denmark_mn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med
> Boys Rule The World. Lyd og tempe er en mellemting mellem Japanese Boy, og

Mit bud er "Robin Gibb" - "Boys do fall in love".

http://www.youtube.com/watch?v=2yNdxABpre0

Mvh. Claus
www.clask.dk

Fra : Bo Armand

Dato : 30-10-07 19:38

> [...]
med
> Boys Rule The World. Lyd og tempe er en mellemting mellem Japanese Boy, og

Sabrina - Boyz ?

Lyden er der, tiden også. Men ikke så meget teksten.

http://www.youtube.com/watch?v=ytPa_IS5CaY

Hilsen Bo Armand

Fra : Morten Nielsen

Dato : 31-10-07 08:11

Fra : Jacob

Dato : 31-10-07 13:51

Morten Nielsen wrote:
> [...]
> stil med Boys Rule The World. Lyd og tempe er en mellemting mellem
> Japanese Boy, og the Cars' You Might Think..

Ved ikke hvorfor, men den første jeg tænkte på var Men Without Hats: "Where
do the boys go". Synes dog hverken at titlen eller beskrivelsen rammer
specielt godt, men synes alligevel at jeg ville videregive mine tanker.

Held og lykke,
Mvh Jacob

Fra : Morten Nielsen

Dato : 31-10-07 15:44

"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse

> [...]
> do the boys go". Synes dog hverken at titlen eller beskrivelsen rammer
> specielt godt, men synes alligevel at jeg ville videregive mine tanker.

Jeg bukker mig ydmygt i støvet og takker med hver eneste fiber i min krop!
På trods mit elendige bud på titlen var det den!
....til mit forsvar vil jeg så straks sige, det var min kæreste der mente den
hed Boys Rule The World
Og den blev hørt på en dårlig bilradio i en Ford Focus der kørte ca. 140
(gæt selv forhold mellem bilstøj og musik!)

Fra : Jacob

Dato : 31-10-07 17:24

Morten Nielsen wrote:

> Jeg bukker mig ydmygt i støvet og takker med hver eneste fiber i min
> krop! På trods mit elendige bud på titlen var det den!

Jamen, det var da en fornøjelse at hjælpe. Og nu fik du inspireret mig, så
nu tager jeg den med i mit radioshow "De Fede 80'ere" i næste uge. Så det er
også mig, som takker

Mvh Jacob

Fra : Morten Nielsen

Dato : 31-10-07 18:24

> [...]
> nu tager jeg den med i mit radioshow "De Fede 80'ere" i næste uge. Så det

Hvor bliver et sådant program sendt?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-11-07 08:39

Det kan ses på http://www.defede80ere.dk/ hvor det bliver sendt.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 01-11-07 07:10

Jacob wrote:

> Jamen, det var da en fornøjelse at hjælpe. Og nu fik du inspireret mig,
> så nu tager jeg den med i mit radioshow "De Fede 80'ere" i næste uge. Så
> det er også mig, som takker

På den dansk/svenske Favorit FM, jeg med fryd i ørene hører hver gang
jeg er i det nordsjællandske?

Fra : Jacob

Dato : 01-11-07 14:38

Robert Eriksen wrote:

> På den dansk/svenske Favorit FM, jeg med fryd i ørene hører hver gang
> jeg er i det nordsjællandske?

Jeps Søndag aften, med genudsendelse fredag aften.

/Jacob

Fra : Dopedog

Dato : 01-11-07 06:22

> ...til mit forsvar vil jeg så straks sige, det var min kæreste der mente
> den
> hed Boys Rule The World

Jaja, den er god med dig ;)

Fra : Morten Nielsen

Dato : 01-11-07 12:34

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jaja, den er god med dig ;)

Ja, Blame it on the rain, the boogie, eller the girlfriend