Gammelt dansktop klip :o)
Fra : Thomas H.

Dato : 28-10-07 20:28

Er der nogen andre der kan huske de udsendelser der hed "Det er dansk på
toppen" engang i 90'erne
Jeg vil lige dele disse to perler med jer, især Åge

http://thhe.dk/dansktop.htm

--
Thomas H.

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 28-10-07 23:27

Thomas H. wrote:
> Er der nogen andre der kan huske de udsendelser der hed "Det er dansk
> på toppen" engang i 90'erne
> Jeg vil lige dele disse to perler med jer, især Åge
>
> http://thhe.dk/dansktop.htm

LOL... ha ha... det er da totalt grineren... så er bunden vist nået...
men fed studievært...

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-10-07 00:22

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse

> LOL... ha ha... det er da totalt grineren... så er bunden vist nået...
> men fed studievært...

Gå væk billede

Fra : ølkusken

Dato : 29-10-07 08:57

Det sjoveste ved at se sådan nogle klip er, at de mente det sku alvorligt

totalt grineflip. Så behøver man ikke bajere for at ha det sjovt...

jesper

Fra : Per Hagemann

Dato : 30-10-07 12:17

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i meddelelsen

> LOL... ha ha... det er da totalt grineren... så er bunden vist nået...
> men fed studievært...

Jeg synes de valgte sekvenser var god populærmusik og sang, og det er jeg
overbevist om at næsten alle fordomsfrie lyttere vil være enige i . Når man
vil latterliggøre det program, som jeg ofte så dengang, burde man i det
mindste finde nogle mere talentløse klip.

Fiskerpigens Sang er en klassiker, som faktisk lyder bedre her med Tennessee
end originalen, som jeg tror var med Hans Kurt.

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 30-10-07 13:07

Per Hagemann wrote:

> [...]
>
> Fiskerpigens Sang er en klassiker, som faktisk lyder bedre her med
> Tennessee end originalen, som jeg tror var med Hans Kurt.

seriøst...?? kan det blive værrer?
jeg har personligt også til gode at høre "Fisker Thomas"...

Fra : Thomas H.

Dato : 30-10-07 16:28

> jeg har personligt også til gode at høre "Fisker Thomas"...

Det kan jeg måske hjælpe med, fik en plade med ham som hadegave af min
lillebror!

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 30-10-07 21:32

Thomas H. wrote:
> "Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan jeg måske hjælpe med, fik en plade med ham som hadegave af min
> lillebror!

hehe... thanks, but NO thanks...

Fra : Pernille

Dato : 30-10-07 22:34

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse

> seriøst...?? kan det blive værrer?
> jeg har personligt også til gode at høre "Fisker Thomas"...

Der skal være noget, for enhver smag. - Også den dårlige.
Og så kan man jo prøve at diskutere, hvad det er...
Jeg personligt, bryder mig slet ikke om dansk-top eller dansk-pop musik.
Disse klip var, efter min mening, morsomme. :)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-10-07 18:43

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Tennessee
> end originalen, som jeg tror var med Hans Kurt.

Tja, vi kan jo kun blive enige... Kan man ikke andet, kan man altid
latterliggøre.

Så er spørgsmålet bare, hvem der er mest latterlig ???...

Fiskerpigens sang, var oprindeligt med Grethe Klitgaard & Ib Renards
sekstet.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-07 20:33

On Tue, 30 Oct 2007 12:17:29 +0100, "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
wrote:

>Jeg synes de valgte sekvenser var god populærmusik og sang, og det er jeg
>overbevist om at næsten alle fordomsfrie lyttere vil være enige i .

Man behøver vist ingen fordomme for at trække lidt på smilebåndet af
en sang, der instrument for instrument lyder som musikundervisningen i
3. klasse, en mekanisk liren ord af uden nogen form for indlevelse i
hvornår ordene passer i melodien, og en intonation der er en
katastrofe.
Læg dette sammen med en fremførelse der totalt mangler engagement, så
rammer jeg vist ikke meget galt.

Det er dæme en OM'er

/Alex

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 29-10-07 17:32

On Sun, 28 Oct 2007 20:27:51 +0100, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

>Er der nogen andre der kan huske de udsendelser der hed "Det er dansk på
>toppen" engang i 90'erne
>Jeg vil lige dele disse to perler med jer, især Åge
>
>http://thhe.dk/dansktop.htm

Hvis jeg var ved at gleme, hvorfor jeg holdt op med at høre
dansktoppen, er jeg det ikke mere.

Jeg ved ikke om jeg skal takke for påmindelsen. Jeg har jo lært
hjemmefra, at man skal være høflig udaftil, og så må man mene lige
hvad man vil.

--
Slet transportmidlet før eu
__o