Jeg leder efter en sang ??
Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 27-10-07 14:14

Ja så blev det min tur til at få lidt hjælp til en sang.

Jeg har kun hørt brudstykker af den, i et doku program et eller andet sted.
Det eneste jeg har er et stykke af omkvædet

" walk down hollywood boulevard "

Det er noget med nogle piger eller måske håbefulde skuspillerinder
Det kunne lyde som Kinks .

Det er ikke megt at gå efter , indrømmet
Men det skal vel heller ikke være lige let hver gang

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Guitarman

Dato : 27-10-07 14:28

Det kunne sagtens være Kinks med "Celluloid Heroes"
Se teksten her:
http://www.seeklyrics.com/lyrics/Kinks-The/Celluloid-Heroes.html

/Guitarman

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 27-10-07 15:06

"Guitarman" skrev i en meddelelse

> Det kunne sagtens være Kinks med "Celluloid Heroes"
> Se teksten her:
> http://www.seeklyrics.com/lyrics/Kinks-The/Celluloid-Heroes.html

Tak Guitarman, det er den , forbandet god sang .....

Check lige teksten , mand det er godt ...

"I wish my life was a non-stop Hollywood movie show,
A fantasy world of celluloid villains and heroes,
Because celluloid heroes never feel any pain
And celluloid heroes never really die"

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 27-10-07 15:09

"Michael Meidahl Jensen" skrev i en meddelelse

> Check lige teksten , mand det er godt ...

Hey det er Lørdag , vi skal lige have en video
http://www.youtube.com/watch?v=vWKv_CHEY8Q

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen