Lyden væk ved videresendt mms ?
Fra : Ukendt

Dato : 11-11-07 20:02

Når jeg sender en mms, får modtageren ikke hele mmsén, samt lyden er
væk.Hvis jeg sender den til mig selv er den ok.Er der nogen der kan fortælle
hvad grunden kan være til det ?
Venlig hilsen
Anne

Fra : Jean

Dato : 11-11-07 23:30

Anne skrev:
> Når jeg sender en mms, får modtageren ikke hele mmsén, samt lyden er
> væk.Hvis jeg sender den til mig selv er den ok.Er der nogen der kan
> fortælle hvad grunden kan være til det ?

Det kan være modtager-telefonen, som ikke kan afspille lydfilen... men fx
godt kan modtage billedet.

Mvh Jean.

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-07 08:30

"Jean" <ask@me> skrev i en meddelelse

> Det kan være modtager-telefonen, som ikke kan afspille lydfilen... men fx
> godt kan modtage billedet.
>
> Mvh Jean.

Hej Jean

Modtagerens mobil kan normalt godt afspille lydfiler.
Hilsen Anne

Fra : Jean

Dato : 12-11-07 20:06

Anne skrev:

> Modtagerens mobil kan normalt godt afspille lydfiler.

Okay, mobiltelefon modtager MMS'en? Og hvilket format er det? (de bogstaver
der står efter navnet på filen, fx: klapklap.mp3, klapklap.wav)

Mvh Jean.

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-07 22:07

> Okay, mobiltelefon modtager MMS'en? Og hvilket format er det? (de
> bogstaver der står efter navnet på filen, fx: klapklap.mp3, klapklap.wav)
>
> Mvh Jean.

Hej Jean

Jeg har fundet ud af at filtypen er"3gp".Lydkodning er "AMR".Længden er kun
26 sek. filstørrelsen den er 96 KB.
Venlig hilsen
Anne

Fra : Jean

Dato : 12-11-07 23:12

Anne skrev:
> Jeg har fundet ud af at filtypen er"3gp".Lydkodning er "AMR".Længden er
> kun 26 sek. filstørrelsen den er 96 KB.

Så gætter jeg på du sender fra en Sony Ericsson?

Hvilken model/producent sender du til?

Mvh Jean.

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-07 23:55

> Så gætter jeg på du sender fra en Sony Ericsson?
>
> Hvilken model/producent sender du til?
>
> Mvh Jean.

Hej igen

Nej jeg sender fra en Motorola V3i til en Sony Ericsson K610i.Min mand tror
problemet er at MMS´en bliver sendt i 2 dele,da lyd og billede ikke er
samlet i en fil.Når manden prøver at gemme det bliver lydfilen gemt i
"musik" og billedet bliver gemt i "billeder"
Venlig hilsen Anne