små hvide pletter "under" skærmen
Fra : Maria

Dato : 11-11-07 15:46

Jeg har sådan nogle hvide pletter "under" min skærm, jeg tror det er støv.
Men kan det virkelig passe at ½ år gammel mobil allerede skal renses for
støv ?

det er en w880i
--
Maria

Fra : Per Jensen

Dato : 11-11-07 16:06

Maria skrev:
> [...]
> Men kan det virkelig passe at ½ år gammel mobil allerede skal renses for

Det er ikke ualmindeligt.

Det er ikke alle modeller der er lige støvtætte.

Jeg ville brokke mig og lige få et værksted til at give den lidt trykluft.

// Per.

Fra : Maria

Dato : 11-11-07 19:33

> Det er ikke ualmindeligt.
>
> Det er ikke alle modeller der er lige støvtætte.
>
> Jeg ville brokke mig og lige få et værksted til at give den lidt trykluft.
>
> // Per.

Tak for svaret, jeg prøver lige at gå i tdc med den, og hører om de vil gøre
noget.

--
Maria

Fra : Maria

Dato : 13-11-07 14:13

> [...]
> Men kan det virkelig passe at ½ år gammel mobil allerede skal renses for

Så har jeg været i TDC og de sagde det koster en 2-300 kr. + mobilen skal
sendes ind til deres værksted og det tager en ca. 14 dage.

--
Maria