W880i microfon defekt ?
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 07-11-07 21:23

Hej i gruppen,

Har købt en brugt SE W880i, men folk siger de ikke kan høre hvad jeg siger
(ikke ret meget ihvertfald)

Kan man regulere på microfon styrken ?

Eller skal jeg regne med at mikrofon er defekt ?

Kan evt man selv skifte en sådan

Og hvis hvor kan man købe en sådan

mvh haug

Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-11-07 22:40

On Wed, 7 Nov 2007 21:22:59 +0100, "Johnny Haugaard" <hau@image.dk>
wrote:

>Har købt en brugt SE W880i, men folk siger de ikke kan høre hvad jeg siger
>(ikke ret meget ihvertfald)
>
>Kan man regulere på microfon styrken ?

Nej.

>Eller skal jeg regne med at mikrofon er defekt ?
>
>Kan evt man selv skifte en sådan
>
>Og hvis hvor kan man købe en sådan

Er der ikke stadig reklamationsret på den??

hilsen Lars

Fra : Johnny Haugaard

Dato : 08-11-07 00:06

Jo måske, men ved ikke hvor den i sin tid er købt

haug

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-11-07 10:55

Johnny Haugaard skrev:

> Jo måske, men ved ikke hvor den i sin tid er købt

Du ved vel hvem du har købt den af? En mobil som
samtalemodtageren ikke kan høre, lider af en mangel. Køber kan
ikke undslå sig med "købt som beset" eller lignende fusk.

Den mangel mobilen har, er ikke én man kan forventes at opdage
ved en almindelig undersøgelse af apparatet.

--
Bertel

Fra : Johnny Haugaard

Dato : 08-11-07 23:23

Hej

Jo jeg ved godt hvem jeg købte den af, men han desværre ikke til at få fat i
hverken på den ene eller den anden, har prøvet. Han har da helt sikkert
været klar over defekten, selvom han påstod at der ingen fejl var.

Prøvede da også alle mulige ting på den inden købet, men tænkte ikke lige
over at ringe til nogen og checke om lyd var ok.

Har været en tur hos TDC, som var flinke nok, men de kan/vil ikke sende den
ind til rep. medmindre jeg kom med den org. kvittering (som jeg ikke har) så
den vej rundt var der ikke noget at gøre.

Kender nogen i gruppen telebutikker, hvor man kan komme en sådan tlf og få
den til rep. Har før haft to stk K750i til rep. via TDC, og SE er rimeligt
flinke til at "æde" fejlene, jeg skal bare finde et sted hvor de modtage min
tlf

Evt andre værksteder der kan klare en sådan W880i

mvh haug

Fra : Johnny Haugaard

Dato : 08-11-07 23:25

PS !! ved nogen om denne mikrofon ting er en generel fejl på W880i

Evt andre fejl som kan være på denne model

mvh haug

Fra : MOBILFIX

Dato : 09-11-07 14:50

"Johnny Haugaard" <hau@image.dk> skrev i en meddelelse
> PS !! ved nogen om denne mikrofon ting er en generel fejl på W880i
>
> Evt andre fejl som kan være på denne model
Microfon på SE W880i er underloddet på print, og det koster kassen at få den
skiftet
Mvh. Steff