SMSer?
Fra : bj

Dato : 05-11-07 22:09

Hej

Når jeg sender sms fra min nokia 6300 sker det ofte at der står *noget tekst
mangler* hos modtager.

Kan jeg gøre noget ved det? Og hvordan?

mvh
bjarne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-11-07 22:49

bj skrev:

> Når jeg sender sms fra min nokia 6300 sker det ofte at der står *noget tekst
> mangler* hos modtager.

Sender du mere end 160 tegn? Hvis du gør og modtagerens mobil er
sat op tril kun at acceptere standardstørrelsen på 160 tegn, vil
jeg gætte på at de får den besked (uden at jeg dog ved det).

Jeg har specifikt sat min mobil op til at acceptere en vilkårlig
størrelse.

> Kan jeg gøre noget ved det?

Hvis jeg gætter rigtigt, må du sende din besked som flere sms'er
eller overtale modtageren til at sætte sin mobil anderledes op.

Det koster ikke modtageren noget at tage imod lange beskeder. Det
er afsenderen der skal betale ekstra for hver påbegyndt 160 tegn.

--
Bertel

Fra : bj

Dato : 05-11-07 22:55

> [...]
>
> Det koster ikke modtageren noget at tage imod lange beskeder. Det
> er afsenderen der skal betale ekstra for hver påbegyndt 160 tegn.

og hvordan sætter jeg så min op til det? en 6300nokia..

bj

Fra : Daniel

Dato : 06-11-07 14:30

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> og hvordan sætter jeg så min op til det? en 6300nokia..

Nu har Jean jo så skrevet at det var en fejl på nettet, men på din 6300 (og
vist alle andre Nokia'er?) kan man ikke vælge hvor store sms'er man skal
kunne sende og modtage, der virker det bare Jaja, selvfølgelig kan man
jo når man skriver vælge at det ikke må overstige 1 sms ;-D

Hygge...

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 06-11-07 06:53

> Hej
>
> Når jeg sender sms fra min nokia 6300 sker det ofte at der står *noget
> tekst mangler* hos modtager.
>
> Kan jeg gøre noget ved det? Og hvordan?

Samme her, men både når jeg sender og modtager. Det har stået på fra enten
onsdag eller forrige onsdag, må være et problem hos udbyderen (her telmore).

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email
Google er din ven

Fra : bj

Dato : 06-11-07 12:15

"Steen Holm Pedersen" <stonie@dont_want_nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> --
> /Steen
>
> Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email

jeg har også telmore!

bj

Fra : Jean

Dato : 06-11-07 13:27