[Telia] - Rapporter - beskeder afventer, m~
Fra : Optimus Prime

Dato : 05-11-07 09:17

De sidste par uger har jeg lagt mærke til at mange af mine sendte
beskeder står som afventer under rapporter, selvom modtageren har svaret
(og altså derfor har modtaget den)...

Andre der har samme problem?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-11-07 15:50

On 5 Nov., 09:16, Optimus Prime <opti...@prime.dk> wrote:
> De sidste par uger har jeg lagt mærke til at mange af mine sendte
> beskeder står som afventer under rapporter, selvom modtageren har svaret
> (og altså derfor har modtaget den)...
>
> Andre der har samme problem?

Det ville nok være brugbart hvis du informeret om hvilket teleselskab
du har!

Jeg har P.T debitel på telianet og der er det noget ustabilt med
statusrapporterne, hvis de i sjældne tilfælde kommer.

Fra : Jean

Dato : 05-11-07 17:33

Bjarke Hansen:
> Det ville nok være brugbart hvis du informeret om hvilket teleselskab
> du har!

Det ville være rart hvis du læste hans emne...

Mvh Jean.

Fra : Paw P Larsen

Dato : 05-11-07 18:20

Optimus Prime wrote:
> De sidste par uger har jeg lagt mærke til at mange af mine sendte
> beskeder står som afventer under rapporter, selvom modtageren har svaret
> (og altså derfor har modtaget den)...
>
> Andre der har samme problem?

Ja.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-11-07 20:36

On 5 Nov., 17:32, "Jean" <ask@me> wrote:
> Bjarke Hansen:

> Det ville være rart hvis du læste hans emne...

Hvad snakker du om, der står så vidt jeg kan se :
"- Rapporter - beskeder afventer, men er leveret?"

Står der her hvilket teleselskab det er da han sender fra?

Fra : joke

Dato : 09-11-07 08:26

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

"- Rapporter - beskeder afventer, men er leveret?"

Står der her hvilket teleselskab det er da han sender fra?

Ja i emnet står der det drejer som om telia.

resten er også let af forstå, han senderr en sms på hans telefon har han
bedt om besked rapport, derfor skriver telefonen at den afventer, når den så
er leveret kommer der besked om at den er leveret, men det sker åbenbart
ikke i hans tilfælde.

Hilsen

Johnny

Fra : Optimus Prime

Dato : 09-11-07 08:27

Bjarke Hansen skrev:
> Står der her hvilket teleselskab det er da han sender fra?

Jeg startede mit topic med [Telia] - for at gøre opmærksom på det
drejede sig om telia, så ikke-telia kunder bare kunne hoppe videre...

Men jeg kan se at Thunderbird åbenbart ikke kan lide [] i emnelinien,
for den flyttes ikke med ned i svarene... så det gør jeg ikke igen...

Men det er altså Telia, som driller mig - ingen grund til at i bliver
uvenner over det... med ønsket om en god weekend

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-11-07 20:20

On 9 Nov., 08:27, Optimus Prime <opti...@prime.dk> wrote:

> Jeg startede mit topic med [Telia] - for at gøre opmærksom på det
> drejede sig om telia, så ikke-telia kunder bare kunne hoppe videre...

Okay, det kan man så ikke se i Google groups... Og dem er der nok
mange der bruger.

> Men jeg kan se at Thunderbird åbenbart ikke kan lide [] i emnelinien,
> for den flyttes ikke med ned i svarene... så det gør jeg ikke igen...

Ingen thunderbird her, men ja det lader da til at google groups ikke
medtager det.

> Men det er altså Telia, som driller mig - ingen grund til at i bliver
> uvenner over det... med ønsket om en god weekend

Ok...

Men ja jeg har altså også nogle problemer med debitel, med telianet...
Men efterhånden mange er jo teliakunder, efter at debitel har skiftet
alle kunder over på telia. Samtalekvaliten er så elendig på
telianettet, at jeg i hvertfald ikke skal have andet end 3g TDC, eller
hi3g net.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 09-11-07 20:43

Bjarke Hansen <bjarke_h@hotmail.com> skrev :

>Okay, det kan man så ikke se i Google groups... Og dem er der nok
>mange der bruger.

Af uforståelige grunde.

Hvorfor dog ikke benytte udbyderens newsserver, evt, Sunsite og
en newsreader som Outlook Express.

Vil man endelig bruge en webbaseret tjeneste, så er
http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/ langt bedre og man behøver
ikke være TDC-kunde.

Googlegroups bruges til at søge gamle indlæg med.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)