Nokia E50 - visning af navne fejler.....
Fra : Thomas Petersen

Dato : 03-11-07 20:57

Jeg har klige fået en ny Nokia E50 og har straks lagt mine kontakter
ind......

Når en af mine kontakter ringer eller sms'er til mig, viser telefonen kun
nummeret på den person, som
ringer op og ikke navnet........

Hvad kan der mon være galt?

Det skal siges, at de berørte numre ikke har "skjult opkalds-id" eller
lignende......

/Thomas

Fra : Martin Rasmussen

Dato : 04-11-07 00:12

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> wrote in message
> Når en af mine kontakter ringer eller sms'er til mig, viser telefonen kun
> nummeret på den person, som
> ringer op og ikke navnet........

Se tråden "Underligt "problem" SMS - jeg kan ikke greje den ??" fra
tidligere i dag:

Martin Rasmussen

Fra : Thomas Petersen

Dato : 04-11-07 09:06

"Martin Rasmussen" <emmaps@worldonline.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> "Thomas Petersen" <tp@mail.dk> wrote in message
>
> Se tråden "Underligt "problem" SMS - jeg kan ikke greje den ??" fra
> [...]

Nu har jeg ved en fejl fået slettet alle tidligere brevhoveder, så jeg kan
ikke se opfølgningerne på det link, som du gav mig....

Jeg kan huske at have set noget om, at når den samme person optrådte flere
forskellige steder i telefonbogen, kunne mobilen
ikke finde ud af det. I min telefonbog optræder personerne kun én gang, så
det er ikke dér fejlen ligger.......

Nogen forslag til hvad det kan være?

/Thomas

Fra : Joel

Dato : 05-11-07 16:44

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> forskellige steder i telefonbogen, kunne mobilen
> ikke finde ud af det. I min telefonbog optræder personerne kun én gang, så

Du skal blot foretage en software opdatering, så er det problem ude af
verden (Har lige gjort det på 2 E50'ere)
Det er faktisk noget svineri at det ikke er oplyst ved køb, da det er et
kendt problem!

Mvh. JL

Fra : Thomas Petersen

Dato : 07-11-07 21:22

> [...]
> verden (Har lige gjort det på 2 E50'ere)
> Det er faktisk noget svineri at det ikke er oplyst ved køb, da det er et

Så har jeg opdateret mobilen med den seneste firmware fra Nokia.

Problemet er delvist løst........ når folk ringer p til mig, kan jeg nu se
deres navn i displayet...... så langt så godt!
Hvis jeg derimd sender en sms, viser mobilen kun det nummer, som jeg sender
beskeden til - og ikke navnet.

Er der en (ny) logisk forklaring på dette eller skal jeg bede forhandleren
bytte mobilen?

/Thomas

Fra : Daniel

Dato : 08-11-07 10:39

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sender beskeden til - og ikke navnet.
>
> Er der en (ny) logisk forklaring på dette eller skal jeg bede forhandleren

Mener du idet du vælger "send", så står der kun nummeret (og ikke navnet)
når du fx besvarer en besked? For sådan er det på ALLE Nokia, i modsætning
til SonyEricsson, som her viser navnet (og ikke nummeret som jeg synes kan
være ret irriterende)... Så er det ingen fejl...!
Når du bagefter går ind i sendte beskeder, så står navnet der? Og når du
modtager en besked, så står navnet der også?

Hygge...

Fra : Daniel

Dato : 08-11-07 10:42

"Daniel" skrev i en meddelelse
> [...]
> til SonyEricsson, som her viser navnet (og ikke nummeret som jeg synes kan
> være ret irriterende)... Så er det ingen fejl...!

Retter lige mig selv Fik da set at navnet står foran nummeret på mine
6131 og 6300.... Var kun på min 6230 at kun nummeret stod...

Fra : Thomas Petersen

Dato : 08-11-07 18:38

"Daniel" <not4junk@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Når du bagefter går ind i sendte beskeder, så står navnet der? Og når du
> modtager en besked, så står navnet der også?

Når jeg går ind i sendte beskeder, viser telefonen kun det nummer, som jeg
har sendt beskeden til - og ikke navnet!

/Thomas